سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 47542
|
09:04 - 1394/09/30
نسخه چاپی

شورای شهر پارس آباد صاحب خانه شد+تصاوير

 شورای شهر پارس آباد صاحب خانه شد+تصاوير
ساختمان جدید شورای اسلامی شهر پارس آباد در آیینی با حضور معاون عمراني استاندار و مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل افتتاح شد.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان، معاون عمرانی استاندار اردبیل روز يكشنبه در مراسم بهره برداری از این ساختمان اظهار داشت: ساخت و سازهای بی رویه و غیر مجاز از مشکلات و معضلات اساسی و مهم ترین مانع خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شهر پارس آباد است.

'علي آذرنژاد' بر ضرورت برخورد جدی و قاطع با عاملان هرگونه ساخت و سازهای غیر قانونی در این شهر تاکید کرد و از شهروندان و صاحبان املاک خواست تا قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز مجوزهای لازم را از شهرداری محل اخذ کنند.

وی با بيان اينكه با تاسیس ساختمان شورا، روند خدمات رسانی به شهروندان تسریع و امورات مردم تسهیل مي شود، به طرح ها و پروژه های عمرانی در دست اجرای پارس آباد اشاره و از فعالیت ها و عملکرد شورای شهر و شهرداری این شهر قدردانی کرد.

در اين مراسم رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد نیز گفت: با راه اندازی ساختمان جدید در رو به روی شهرداری، این شورا در محلی مستقل و دائمی مستقر و ا مکان ارایه خدمات بهتر به شهروندان با سرعت و دقت بیشتر فراهم گردید.

'حسن حسین اوغلی' با قدردانی از حمایت های معاون عمرانی استاندار و فرماندار پارس آباد، افزود: امیدوارم ساختمان جدید شورا، بستری برای خدمات رسانی بهینه، سریع و حداکثری به شهروندان باشد.

در آیین افتتاح ساختمان شورای شهر، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسوولان دستگاه های اجرایی پارس آباد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد