سرویس: سیاسی
کد خبر: 47922
|
16:12 - 1394/10/08
نسخه چاپی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد:

بصیرت دینی اصلی‌ترین نیاز امروز بشر است

 بصیرت دینی اصلی‌ترین نیاز امروز بشر است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: بصیرت دینی و جلوگیری از نفوذ اصلی‌ترین نیاز امروز بشر است.

به گزارش، حجت‌ الاسلام حسن باقری روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار آران مغانبا گراميداشت حماسه تاريخي مردم ايران در 9 دي سال 88، اين روز را یادآور حماسه ملت ولایت مدار ایران اسلامی دانست و گفت: جنبش ولایت مدار انقلاب اسلامی آرمان های نظام و انقلاب و رهنمود های بزرگ معمار انقلاب را چراغ راه خود می دانند و تا خشک شدن ریشه های کامل استکبار و استعمار، حتی یک گام از اندیشه ها و آرمان های امام، رهبری و انقلاب و شهدا عقب نشینی نمی کنند.

 

وی اظهار داشت: داشتن بصیرت دینی و آگاهی و شناخت عمیق مسائل برای حرکت در مسیر تعالی و تکامل امروزه به‌عنوان یک نیاز ضروری است و انسانهای آگاه و بصیر باید در هر زمان و مکان بصیرت دینی داشته باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد با بيان اينكه عدم بصیرت در طول تاریخ عامل انحراف و کجروی افراد از مسیر حق شده است، گفت: امروز بصیرت دینی اصلی‌ترین نیاز بشر است و مواجهه آزادانه، آگاهانه، خردمندانه، خالصانه و مجاهدانه با دین خدا همان بصیرت دینی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد پرداختن به ابعاد بصیرت دینی را در زمان غیبیت امام زمان (عج) مهم دانست و افزود: اگر امروز فاقد بصیرت دینی باشیم، نمی‌توانیم سعادت جامعه را تامین کنیم.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه 9 دی سالروز خلق حماسه ماندگار ملت ایران در برابر فتنه‌گران است، بیان کرد: مردم با حضور دشمن‌شکن و غرورآفرین خود در این روز صحنه‌ای را رقم زدند که این جریان جمع شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد