سرویس: پارس آباد
کد خبر: 53736
|
13:50 - 1395/03/27
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان پارس آباد:

عمل به تعهدات برجام، غربی ها را گستاخ کرد/ رهبر انقلاب جواب گستاخی های آمریکا را قاطعانه داد

عمل به تعهدات برجام، غربی ها را گستاخ کرد/ رهبر انقلاب جواب گستاخی های آمریکا را قاطعانه داد
امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره برجام گفت: بیانات رهبری موضعی گویا و جوابی قاطع برای طرف های غربی است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی،حجت الاسلام سید سعید رشادی، امروز در گفت و گو باخبرنگار آران مغان، با اشاره به بحث برجام و بدبینی رهبر معظم انقلاب نسبت به بدعهدی و دبه در آوردن آمریکایی ها در این باره و عدم خیرخواهی برای ملت ایران اظهار داشت: آمریکا هیچ وقت از مواضع و بدعهدی خود دست بر نداشته و نخواهد داشت و از آغاز اجرای برجام تاکنون به بهانه های مختلف بدعهدی و بدقولی کرده است.

 

وی با بیان اینکه برجام و توافق هسته ای مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی نیست، افزود: همانطور که رهبرمعظم انقلاب گفتند آمریکا با اصل نظام اسلامی مشکل دارد و گفت وگو با مسؤولان آمریکایی حلال مشکلات نیست و برجام آلتی برای نفوذ و تضعیف نظام اسلامی است.

 

امام جمعه پارس آبادبا اشاره به سوء استفاده استکبار از برجام برای فشار علیه نظام اسلامی و سخنان شب گذشته رهبر معظم انقلاب که آب پاکی را بر روی آنها ریخت، گفت: رهبر معظم انقلاب گفتند که اقتدار جمهوری اسلامی متکی به برجام نیست و در صورت پاره کردن از سوی دشمنان، ما آن را آتش خواهیم زد و اهمیت چندانی برای ما ندارد.

 

رشادی با اشاره به لزوم جواب قاطع و محکم به بدعهدی ها و کارشکنی های چنین دشمنی گفت: تهدید نامزدهای انتخاباتی آمریکا درباره پاره کردن برجام علی رغم کارشکنی های مکرر آمریکایی ها و التزام جمهوری اسلامی در عمل به تعهدات برجام، آنها را گستاخ تر کرده و در پی منزوی و سرنگونی نظام اسلامی و رسیدن به خواسته هایشان هستند و جواب با صلابت و قدرتمند به آنها ضروری است که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود برخورد صلابتمندانه را نشان دادند.

 

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی مسئولین باید اتکا به داخل و عدم توجه به خارج از کشور باشد، تصریح کرد: در هر جای دنیا که آتش جنگ و فتنه و ناامنی است، ردپای غربی ها در آنجا وجود دارد و امروز بدعهدی‌های آمریکا در قبال برجام به‌وضوح قابل مشاهده است، چرا که به برجام عمل نکرد و تعهدات آن، روی کاغذ باقی مانده است.

 

امام جمعه پارس آباد همچنین با بیان اینکه دولت باید فرمایشات رهبری و حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهد، گفت: جای سوال است که چرا برخی از دولتمردان نسبت به سخنان مقام معظم رهبری بی توجهی می‌کنند؟!

 

وی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و عمل به شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بایستی سرلوحه کارهای مسئولین باشد، خاطرنشان کرد: معیوب بودن قانون بانکداری، تعطیلی کارخانه ها در اثر سوء مدیریت و ... همه گویای این است که در نظام اقتصادی مشکل داریم و با اقتصاد مدنظر مقام رهبری فاصله وجود دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد