سرویس: استانی
کد خبر: 137
|
11:23 - 1391/07/23
نسخه چاپی

حمایت از رده های پایه در شهرستان ها الویت کاری فدراسیون والیبال در استانهاست

حمایت از رده های پایه در شهرستان ها الویت کاری فدراسیون والیبال در استانهاست
نایب رییس فدراسیون والیبال گفت : حمایت از آموزش در رده های پایه و ارتقا فنی مربیان درهمه استان ها ازبرنامه های فدراسیون والیبال می باشد و در این راستا فدراسیون ازحضور نیروهای متخصص و پیشکسوتان باتجربه استقبال می کند.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا ، ˈحلیم بردی شرعیˈ روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی استان اردبیل افزود: نظام استعدادیابی منظم و مداوم رابراساس همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش ادامه خواهیم داد تا در آینده نیز روند رو به رشد والیبال ایران ادامه داشته باشد.

او اضافه کرد : والیبال ایران براساس برنامه ریزی های مدون در دهه اخیر جهش مناسبی داشته است و این جهش مدیون انسجام، همدلی و نیروی انسانی کار آمد خانواده والیبال می باشد.

بردی شرعی همچنین گفت : اردبیل پتانسیل معرفی قهرمانان ملی و بین المللی در عرصه ورزش را دارد و ورزشکاران این استان در والیبال نیز می توانند در آینده ای نزدیک و در عرصه های ملی حضور مداوم و درخشان داشته باشند.

احد پازاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مجمع گفت: والیبال اردبیل در دهه های گذشته از قطب های این رشته محسوب می شد و امیدواریم با حمایت های فدراسیون و برنامه ریزی مناسب هئیت والیبال اردبیل به دوران طلایی خود بازگردد.

وی بیان کرد : اداره کل ورزش و جوانان ازهئیت های برنامه محور و فعال حمایت می کند و هئیت والیبال می تواند با ارائه برنامه های خود به ویژه دررده های سنی پایه و جلب حامیان مالی ورزش والیبال استان را به اوج برساند.

درمجمع عسگر تذکری با کسب 17رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس هئیت والیبال استان اردبیل انتخاب شد.


انتهای پیام /

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد