سرویس: سبلان ما
کد خبر: 27146
|
12:42 - 1393/03/28
نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل؛

افزایش 25 درصدی میانگین نرخ کرایه تاکسی/نصب دستگاه کارت خوان تاکسی ها قطعی است

	افزایش 25 درصدی میانگین نرخ کرایه تاکسی/نصب دستگاه کارت خوان تاکسی ها قطعی است
سبلانه: ایمان زمانی مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل با اشاره به افزایش 25درصدی میانگین نرخ کرایه تاکسی در اردبیل از پیگیری و قطعی بودن نصب دستگاه کارت خوان تاکسی ها تا پایان سال خبر داد.

به گزارشسبلانهبه نقل از آذرسلام،ایمان زمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل از افزایش میانگین 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها در اردبیل خبر داد و گفت: مشکلاتی که قبل در تعدد مسیرهای نزدیک به هم و یا دور وجود داشت بررسی و نرخ عادلانه برای آن تعریف شد.

زمانی افزود: مشکلات کرایه مسیر شهرک سینا – مبارزان، شام اسبی - میدان ولیعصر- میدان بسیج، شهرک های مسکن مهر پیله سحران - میدان بعثت، کارشناسی و برطرف شده و کرایه ثابت برای آنها تعریف شده است.

وی افزایش 25 درصدی کرایه ها را شامل تاکسی های بی سیم و فرودگاه نیز عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل با اشاره به اینکه به عنوان مثال مسیر میدان مبارزان یا همان دروزاه مشگین تا تازه میدان را بطور ثابت 250 تومان عنوان کرد و افزود: تعداد 10 بنر در مسیرهای پردد و سطح شهر نصب شده که نرخ کرایه های مسیر و میزان افزایش را نشان می دهد.

وی در ادامه در باره اقدامات انجام شده برای نصب دستگاه کارت خوان در تاکسی های اردبیل گفت: این موضوع همچنان در دست بررسی و پی گیری بوده و با نهایی شدن مراحل کارشناسی تا پایان سال در ناوگان تاکسیرانی نصب خواهد شد.

ایمان زمانی ضمن درخواست از مردم برای همکاری با تاکسیرانی از امادگی این سازمان برای دریافت و پیگیری شکایات و گزارشات مردمی خبر داد.

 

/انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد