سرویس: استانی
کد خبر: 29044
|
16:39 - 1393/05/10
نسخه چاپی

آیت الله عاملی؛

احمد شهید مزدور اسرائیل است/ناقص بودن زیرساخت گردشگری استان

	احمد شهید مزدور اسرائیل است/ناقص بودن زیرساخت گردشگری استان
امام جمعه اردبیل با اشاره به سکوت گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد در قبال جنایات اسرائیل گفت: امثال احمد شهید مزدور و گندارمه اسرائیل است.

به گزارش سبلانهبه نقل از آذرسلام،آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حسنات و اجر جمع شده در ماه رمضان را با ترک گناه حفظ کنید.

امام جمعه اردبیل در خطبه های دوم نماز جمعه با اشاره به ازدحام بی‌سابقه مسافرین در استان اردبیل گفت: ورود بی‌سابقه مسافرین به استان ظرفیت بزرگ و نغمت استثنایی خداوند بوده و برای حل مشکلات استان باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

حضرت آیت‌الله عاملی در ادامه افزود: استان اردبیل از زیرساخت لازم برای این‌همه مسافر برخوردار نبوده و اوضاع این چند روز نشان داد که باید به‌طور جد و سریع به فکر برنامه‌ریزی برای پذیرایی از جمعیت توریستی میلیونی باشیم.

وی تاکید کرد: مسئولان باید با جدیت مجوز منطقه آزاد گردشگری سرعین، منطقه آزاد ارس، و خلخال را برای درامدزایی و توسعه گردشگری استان را فراهم کنند.

خطیب جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها با تجلیل از اجتماع ملت بزرگ در روز قدس آن را برای دشمنان یأس‌آور دانست و گفت: کسانی که می‌خواهند ملت ایران، نفوذ انقلاب، و عظمت رهبری، وحدت و همبستگی ملت را بشناسد راهپیمایی های روز قدس ایران ودنیا را بنگرد.

آیت الله عاملی تصریح کرد: این راهپیمایی نشان داد که ملت ما هیچ‌وقت امان‌نامه بردگی و ذلت را امضا نکرده و شأن ملت بالاتر از این است که با فشار و تحریم تسلیم شود.

وی ادامه داد: جنایات غزه نشان داد که در مدیریت جهانی، یک تبعیض اشکار وجود داشته و شعار حقوق بشر و آزادای با منافع سیاسی غرب و آمریکا گره خورده و امثال احمد شهید مزدور و گندارمه اسرائیل، برای محکوم کردن موضوع حقوق بشر درایران است.

استاد عالی حوزه ودانشگا های اردبیل با طرح این سوال که غرب برای فرمانده ناوی که هواپیمای مسافربری ایران را ساقط کرد مدال افتخار می‌دهد ولی در خصوص اسقاط هواپیمای مسافربری مالزیایی در اوکراین غوغای محکومیت به راه می‌اندازد؟ پاسخ گفت: این تبعیض نشان داد که غرب نه به ایرانی‌ها و نه به مالزیایی‌ها حرمت قائل نبوده، بلکه دنبال منافع نامشروع خود هستند.

آیت الله سید حسن عاملی در ادامه و در پایان از مردم خواست زکات و یا فطره خود را به موسسات غیر بومی که مبالغ جمع شده را به خارج از استان می برند پرداخت نکرده و به موسسات استانی صلاحیت دار که مبالغ جمع شده را صرف فقرا، بیماران و سرطانی ها هزینه می کند پرداخت کنند.

/انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد