سرویس: گرمی
کد خبر: 34059
|
21:44 - 1393/09/05
نسخه چاپی

در قالب طرح‌های اقتصا مقاومتی صورت گرفت؛

افتتاح استخر پرورش ماهي در منطقه برزند گرمی

	افتتاح استخر پرورش ماهي در منطقه برزند گرمی
فرمانده ناحيه مقاومت بسیج گرمي گفت: سپاه طرح‌های اقتصاد مقاومتی را با هدف بهبود كسب و كار و معیشت مردم اجرایی می‌کند.

به گزارش سبلانهبه نقل ازسیفار،به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج طرح اقتصاد مقاومتی، پرورش استخر ماهی در حوزه مقاومت برزند شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی در مراسم افتتاح این واحد تولیدی، گفت: برای راه اندازی این استخر مبلغ 400 میلیون ریال تسهیلات ارائه شده و براي 5 نفر نيز اشتغال‌زايي صورت گرفته است.

سرهنگ نوري گفت:‌ در حوزه اقتصاد مقاومتی در گرمي اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات تاثير مستقيمي در معيشت و كسب و كار مردم داشته و مورد رضایت آنها بوده است.

وی افزود: هم اکنون بیش از 90 طرح اقتصاد مقاومتی در قالب طرح‌های کوچک و زود بازده مانند پرورش زنبور عسل و پرورش قارچ با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 500 ميليون ریال در سطح شهرستان اجرایی شده است.

وی به اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج اشاره کرد و گفت: اقدامتی دیگری در شهرستان در حال انجام است که بسیج در متن آن قرار دارد که این کارها در حوزه فرهنگی، احیای امر به معروف و نهی از منکر، سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردم داری و سلامت مردم که از طریق برنامه‌ريزي و هماهنگي با اكيپ پزشكي و ويزيت رايگان انجام می‌شود.

انتهاي پيام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد