سرویس: نیر
کد خبر: 35822
|
09:30 - 1393/10/06
نسخه چاپی

مسئول مرکز راهبردی سپاه استان اردبیل:

خیانت فته گران88 هرگز فراموش نخواهد شد

خیانت فته گران88 هرگز فراموش نخواهد شد
مسئول مرکز راهبردی سپاه استان اردبیل گفت: خیانتی که فتنه‌گران در سال 88 به نظام جمهوری اسلامی و رهبری کردند، هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش سبلانهبه نقل ازنیریمیز،سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم مجربی در مجمع بسیجیان شهرستان نیر اظهار کرد:مردم در روز 9 دی ضمن نشان دادن بصیرت خود، زمینه تثبیت انقلاب اسلامی و استمرار حیات آن را فراهم کردند.

 

وی افزود: مردم در حماسه 9 دی بار دیگر با ولایت بیعت بستند و نشان دادند که هرگز ولی فقیه را تنها نخواهند گذاشت.

 

مسئول مرکز راهبردی سپاه استان اردبیل با اشاره به صبر و دوراندیشی مردم ایران گفت: مردم، هیچ گاه فتنه 88 و خیانت عوامل آن را فراموش نخواهند کرد.

 

سرهنگ مجربی با بیان اینکه سکوت مردم در قبال آنان ناشی از فراموشی مسئله خیانت سران فتنه نیست، تأکید کرد: مردم همواره تابع ولایت بوده و دستورات ایشان را مورد توجه قرار داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ملت غیور هرگز خیانت و جنایت و ظلم فتنه‌گران به نظام اسلامی و رهبری معظم را فراموش نخواهد کرد، اذعان داشت: روز 9 دی یادآور حماسه‌ای بزرگ از سوی ملتی بزرگ است.

 

مجربی گفت: در روز 9 دی غیرت مردم ولایی ایران اسلامی به جوش آمد و طومار فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید، روز 9 دی نشان داد که تعلاقات و تعصبات جاهلیت از بین رفته است و آنچه امروز عیان است پیروی از حق و حقیقت است.

 

وی افزود: فتنه گران گمان می‌کردند که می‌توانند مردم را رو در رو با ولایت قرار دهند و آنگاه خواسته‌های خود را بر نظام و رهبری تحمیل کنند اما مردم بصیر نشان دادند که هرگز چیزی را بر ولایت مقدم نمی‌دارند و هر کس و هر حزب که بخواهد از ولایت و رهبری تخطی کند منفور و مطرود مردم خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد