سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 40816
|
20:33 - 1394/04/06
نسخه چاپی

جزئیات برگزاری طرح ولایت استان اعلام شد

جزئیات برگزاری طرح ولایت استان اعلام شد
دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی (طرح ولایت) با حضور گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور از امروز به مدت 11 روز در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش به نقل از ابصار نیوز،روح اله نعمتی دبیر برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت استان اردبیل از پذیرش دانشجویان بسیجی از عصر روز شنبه در مراکز فنی رازی(برادران) و شهیدذ پیرزاده(خواهران ) خبر داد و افزود: بعد پذیرش معرفت جویان کلاس های توجیهی دوره آموزشی و نکات ایمنی دوره برگزار می شود.

نعمتی با اشاره به حضور 220 میهمان در مراسم افتتاحیه که در سالن شهیدان نوعی اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود گفت:سخنران اصلی این مراسم داوود گودرزی سرپرست سازمان بسیج دانشجویی کشور است که مطالبی پیرامون ضرورت برگزاری دوره و نحوه تربیت نیروهای همطراز انقلاب ارائه خواهد کرد.

مجیدی مسئول ایمنی و نظارت بسیج دانشجویی استان نیز از برگزاری کلاس توجیهی ایمنی در دوره خبر داد و گفت: 20 نکته ایمنی سلامتی استحصاء شده است که با یادآوری این نکات به معرفت جویان امیدواریم دوره مذکور در سلامت کامل برگزار شود.

ایقانی مسئول فرهنگی طرح ولایت نیز با اعلام برنامه های فوق برنامه اظهار داشت:علاوه بر تجلیل از خانواده دانشجوی شهید دکتر عبدالرئوف کریمی در مراسم افتتاحیه در دو نوبت با حضور روسای دانشگاههای اردبیل و منتخبین  متربیان طرح ولایت از خانواده 7 دانشجوی شهید و 2 ایثارگر قطع نخاعی نیز دلجویی خواهد شد.

شرکت در نماز جمعه، جشن میلادیه امام حسن(ع) و شبی با شهدا در کنار مسابقات فرهنگی ، پخش فیلم جشنواره عمار و استفاده از استخر از جمله  فوق برنامه های مد نظر بود که ایقانی به آنها اشاره کرد و افزود: در بدو ورود معرفت جویان و پس از پذیرش هر دانشجو بسته فرهنگی و آموزشی شامل 2 جلد کتاب، چفیه و مجموعه نرم افزار "ما می توانیم" دریافت خواهد کرد.

گفتنی این دوره آموزشی طرح ولایت استان اردبیل با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان اردبیل پس از برگزازی آزمون و مصاحبه به مدت 11 روز در اردبیل برگزار می شود تا دانشجوبان علاوه بر آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی سیره عملی شهدا را نیز عملا تمرین کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد