سرویس: استانی
کد خبر: 45517
|
16:35 - 1394/08/08
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمين صفري:

13 آبان در تاريخ انقلاب اسلامي ايران روز تقابل حق و باطل بود

	13 آبان در تاريخ انقلاب اسلامي ايران روز تقابل حق و باطل بود
امام جمعه گرمي گفت: تا آمريكا، آمريكاست و مصداق استكبار جهاني ما هم ايرانيم و راه مبارزه با استكبار جهاني را ادامه مي‌دهيم.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازسیفار، حجت الاسلام والمسلمین یدالله صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی با دعوت عموم به تقوا، اظهار کرد: پيامبراكرم(ص) فتنه را كه حق و باطل در آن آميخته مي‌شود و شهوت شكم و شهوت جنسي را از جمله نگراني و بلاي امت بعد ار خود عنوان كرده است.

وي افزود: نشانه هاي اين نگراني در نقاط مختلف دنيا مشاهده مي شود و بايد مواظب نيرنگ‌هاي دشمنان باشيم.

حجت الاسلام و المسلمين صفري با بيان اينكه 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است، اظهار كرد: در اين روز دانش آموزان و دانشجويان با شعار "درود بر خمینی" و "مرگ بر شاه" پایه های حکومت شاه را به لرزه در آوردند و با گلوله های مأموران شاه به خاک و خون غلتیدند.

وي افزود: اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات نمای کاخ سفید در اين روز، تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبوده بلکه آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و در سطح جهان در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سیاست خارجی آمریکا به وقوع پیوسته بود.

وي با بيان اينكه با حضور پررنگ در راهپيمايي 13 آبان ماه نشان مي‌دهيم كه در مبارزه با استكبار جهاني هيچ وقت خسته نمي شويم اظهار كرد: تا آمريكا، آمريكاست و مصداق استكبار جهاني ماهم ايرانيم و راه مبارز با استكبار جهاني را ادامه مي دهيم.

حجت الاسلام و المسلمين صفري گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامي به رئيس جمهور محترم يك نامه عادي نيست بلكه نقشه راهي است تا مواظب عهدشكني دشمنان باشند چرا كه دشمن كم عهدشكني نكرده است و به همين خاطر گرفتن سند محكم براي انجام تعهدات از جانب آنها را ضروري دانست.

وي افزود: در اين نامه به مواظبت از نفوذ دشمن بعد ازتوفق برجام و ادامه فعاليت هسته اي ايران تاكيد شده است.

امام جمعه گرمي به نقش حضور ايران در حل مسئله سوريه هم اشاره كرد و گفت: موضع ايران درمورد سوريه روشن و شفاف است و اگر امريكا هم به دنبال دموكراسي واقعي در اين كشوراست از سپردن سرنوشت مردم سوريه به دست خودشان حمايت كند.

وي با اينكه جنگ جهاني نظامي، سياسي و فرهنگي آغاز شده و سوريه بخشي از اين جنگ است اظهار كرد: در حال حاضر فرمانده جبهه حق ايران است و فرمانده جبهه باطل استكبار جهاني است.

انتهاي پيام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد