سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 46616
|
21:17 - 1394/09/04
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز در هیئت عاشقان ولایت؛

بصیرت ملت ایران مانع از نفوذ دشمن می‌شود

بصیرت ملت ایران مانع از نفوذ دشمن می‌شود
امام جمعه اصلاندوز گفت:ملت هوشیار و بصیرت ایران اسلامی با دقت در منویات مقام معظم رهبری مانع از نفوذ و رخنه دشمن در کشور می‌شود.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین"عظیم اسدزاده" امروز در نشست هیئت عاشقان ولایت بسیج عشایری ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:انصافاً بسیج با شجاعت و بصیرت توانسته خود را به دنیا ثابت کند و نمونه و الگو برای جهانیان شده است.

امام جمعه اصلاندوز افزود:بسیج سرمش و زندگانی و حرکات بسیج و ایثار و مقاومت بسیج برای همه شناخته شده است همانطور که در 8 سال دفاع مقدس مقاومت بسیجیان را مشاهده کردیم.اما با تمام مشکلات مردم و بسیج توانست با دنیا مقابله کند و بسیج شجره طیبه است که هر چه پیش می رویم این شجره تنومندتر می شود.

حجت الاسلام اسدزاده گفت: باید ضرورت بسیج را بشناسیم بسیج باید در علم و آگاهی پیشرفت کند و در حال حاضر از بسیج انتظار علمی و دینی و الهی می رود و به خصوص اینکه در جهت اقتصاد مقاومتی فعالتر باشد.

وی با بیان اینکه آگاهی بسیج باید آنقدر بالا باشد که مانع نفوذ دشمن شود خاطرنشان کرد:زیرا که دشمن با نفوذ می تواند تفرقه بیافکند و راه نفوذ دشمن در حال حاضر ماهواره و رسانه ها و نشریات و غیره است . دشمن هر کجا که ضرورت ایجاب کند به آن طرف می رود و مقابله با نفوذ دشمن در عصر حاضر ضروری به نظر می رسد.

او افزود:ملت هوشیار و بصیرت ایران اسلامی با دقت در منویات مقام معظم رهبری زوایای نفوذ دشمن را به خوبی تشخیص خواهد داد و مانع از نفوذ و رخنه آن در کشور می‌شود.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان از بسیجیان قدردانی کرد و افزود:بسیجیان منطقه ما در تمام زمینه ها پر کار و فعال بوده اند و در هشت سال دفاع مقدس نیز این مسئله کاملاً مشهود است.

در پایان این مراسم از فرماندهان پایگاهها و سرگروههای صالحین بسیج عشایری با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

به گزارش ارس تبار،در هفتمین روز از هفته بسیج نشست بصیرتی اخلاقی هیئت عاشقان ولایت با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز، فرمانده ناحیه عشایری و جمعی از کارکنان سپاه،شهردار اصلاندوز و جمعی از بسیجیان در مکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد