سرویس: مشکین
کد خبر: 46640
|
12:39 - 1394/09/05
نسخه چاپی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مشگین شهر:

بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است/ خیر و برکت بسیج برای تمام نسل ها آشکار است

بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است/ خیر و برکت بسیج برای تمام نسل ها آشکار است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مشگین شهر گفت: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و آثار فداکاری، خیر و برکتش برای نسل های آینده بهتر و بیشتر آشکارتر خواهد شد.

به گزارشبه نقل ازمشکین‌رسا، مراسم بزرگداشت هفته ی مبارک بسیج با حضور باشکوه بسیجیان دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر برگزار شد.

 

در این مراسم عبدالرضا عبداللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مشکین‌شهر ضمن عرض گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج متعلق به دلاورمردان و شیر دلانی است که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و بعد از دفاع مقدس نیز در سنگر سازندگی و بازسازی کشور نقش ویژه ای داشتند.

 

وی افزود: در جنگ نرم تمام عیاری، که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغازکرده بسیج به عنوان سردمدار و جلودار مقابله با جنگ نرم انجام وظیفه می کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس خط شکن بودند افزود:  امروز بسیجیان در صحنه مقابله با جنگ نرم، خط شکن هستند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز بسیج در تلاش است با ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در سراسر جامعه ، به دشمنان این مرز و بوم ثابت کند که بسیجی و ملت ایران اهل تسلیم نیستند.

 

وی تاکید کرد: برای بسیج و بسیجیان هیچ بن بستی وجود ندارد و همه بن بست ها را می شکنند بسیجان با اقتدار به مولایشان در همه صحنه ها حاضر هستند و با هوشیاری خود تحرکات دشمن را زیر نظر دارند.

 

عبداللهی با بیان اینکه بسیج همان بسیج ابتدای جنگ تحمیلی است که با دست خالی توانستند پیرزوی بزرگ را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند تصریح کرد: بسیج امروز نیز همچون 8 سال دفاع مقدس آماده جان فشانی در راه مولا و مقتدایشان هستند.

 

وی ادامه داد: بسیجی امام و رهبر، امام امت هستند و بسیج و بسیجیان را جز امام امت و رهبر فرزانه انقلاب کسی دیگری آنچنان که باید شناخته باشد نشناخته است و نمی تواند بشناسد و هنوز زود است لذا عظمت و اهمیت بسیج و بسیجیان برای دیگران روشن است.

 

وی ابراز داشت: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است که این حقیقت تاکنون ثابت شده است وقتی که بسیجی در جریان فتنه ها و توطئه ها وارد خیابان ها می شوند مشاهده می‌شود دشمن و دشمنان مثل روباه فرار می کنند و دست از توطئه و فتنه می دارند لذا بسیج هنوز آثار فداکاری، خیر و برکتش برای نسل های آینده بهتر و بیشتر از آن آشکار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد