سرویس: مشکین
کد خبر: 46666
|
15:03 - 1394/09/05
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه مشگين‌شهر:

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی گسترش فرهنگ استکبارستیزی در دنیاست

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی گسترش فرهنگ استکبارستیزی در دنیاست
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه مشگين‌شهر گفت: گسترش فرهنگ استکبارستیزی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارشبه نقل ازمشکین‌رسا، کرسی آزاد اندیشی با موضوع استکبار ستیزی به مناسبت هفته بسیج در دانشکده کشاورزی مشگین شهر برگزار شد.

 

به همت شورای فرهنگی دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر کرسی آزاد اندیشی با موضوع استکبار ستیزی در دانشکده برگزار شد.

 

دکتر آیدین عزیزپور رئيس دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته بسيج، افزود: بسیج همیشه و در تمامی دوران­ها طلایه دار استکبار ستیزی، عدالت خواهی و حق طلبی در جامعه بوده است لذا با راه اندازی کرسی آزاد اندیشی با محوریت استکبار ستیزی که همواره از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب این اصل را در این دانشکده پیاده کردیم.

 

در بخشی از این مراسم حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه مشگين‌شهر اظهار داشت: بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی استکبارستیزی است که استقلال و پیشرفت را برای کشور ارمغان آورده و موجب سر بلندی، اقتدار و قدرت ایران اسلامی در جهان شده است.

 

وی یکی از نمونه های بی بدیل روحیه استکبار ستیزی را دستیابی به موفقیت های هسته ای عنوان کرد و گفت: امروزه توانسته ایم با صدور انقلاب اسلامی به خارج مرزهای کشور، فرهنگ استکبارستیزی را در جهان گسترش دهیم لذا گسترش فرهنگ استکبارستیزی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام رضايی با اشاره به راه های نفوذ دشمن افزود: خیال باطل استکبار در موضوع برجام آن است تا به بخش‌های مختلف کشور نفوذ یابد اما ملت با بصیرت ایران با حضور خود مانع تحقق نفوذ به این کشور خواهند شد و حضور پرشور و آگاهانه ملت در انتخابات پیش رو یکی از مصادیق بارز بصیرت است که موجب نا امید کردن جهان خواران خواهد شد.

 

در ادامه نشست به سوالات دانشجویان در خصوص موضوعات مطرح شده توسط استاد کرسی پاسخ داده شد. و  در پایان مراسم از تعدادی دانشجوی فعال بسیجی با اهدا لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد