سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 46667
|
15:14 - 1394/09/05
نسخه چاپی

رییس مجمع بسیج اصلاندوز:

بسیج خاکریز مستحکم نظام است/نخبگان جامعه آماج نفوذ هستند

بسیج خاکریز مستحکم نظام است/نخبگان جامعه آماج نفوذ هستند
فرمانده اسبق بسیج عشایری استان اردبیل گفت:امروز آماج نفوذ دشمنان متوجه نخبگان و تصمیم گیرندگان جامعه است.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازارس تبار،"ابوالفضل نوایی" امروز در اجتماع بزرگ شکوه ایستادگی بسیجیان عشایری ،تقارن هفته بسیج با اربعین حسینی (ع) را نشانه نشأت گرفتن بسیج و بسیجیان از شهدای عاشورا دانست و گفت: بسیجیان در هر حرکتی امام حسین (ع) را از یاد و نبرده اند و همیشه از ایشان تأسی جسته اند .

وی با بیان اینکه امروز برای بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین جمع شده ایم تا از رشادت ها و دلاوریهای ایشان قدردانی کنیم افزود: واژه بسیج واژه ای دلنشین برای دولت دلسوز و ملت ایران است.

فرمانده اسبق بسیج عشایری با اشاره به اینکه در دوران فتنه ها تمام قائله ها را بسیج ختم کرده است گفت:فرهنگ بسیج ملهم از فرهنگ عاشورایی است.

 

اجتماع «شکوه ایستادگی» بسیجیان اصلاندوز به روایت تصاویر

نوایی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد بسیج در سال 1391 در چنین روزی خاطرنشان کرد:ایشان بسیج را در هشت بند پر معنا تعریف می کنند و می فرمایند:1 - بسیجی سیاسی است اما سیاست زده نیست. بسیجی اگر سیاسی است به معنای این است که شم سیاسی دارد تا حواسش به همه جوانب باشد. 2 – بسیجی مجاهد است اما بی انضباط نیست ، افراطی نیست و در همه زمینه ها مجاهدت می کند و خط قرمزها را رعایت می کند . 3 - بسیج عمیقاً متدین است اما متحجر نیست به باورهای دینی توجه می کند. 4 – بسیج با بصیرت است اما از خود راضی نیست. قبله نما دارد و آن مقام معظم رهبری است . و در جهت رسیدن به هدفشان که رسیدن به قرب الهی است حرکت می کنند. 5 – بسیج اهل جذب است در حداکثر اما اهل تسامل و تساهل در اصول نیست . 6 – بسیج غیور است غیرتمند است . 7 – بسیج طرفدار علم است و همه کارهایشان را با علم جلو می برند. و از علمشان در راستای پویایی کشور و نظام استفاده می کنند. 8 – بسیج ریاکار نیست چون الگویشان پیامبر (ص) است.اگر حضورشان توأم با وقار و سنگینی است در حقیقت به همین خاطر است.بسیج در حال آباد کردن دنیاست ولی خود دنیوی نیست . بسیجیان در هر جایی که دنیا امکان حرکت دارد در جهت آباد کردن دنیا حرکت می کنند ولی خودشان اهل دنیا نیستند.

سرهنگ بازنشسته سپاه در ادامه گفت: دشمن با تمام ناملایمات و توطئه ها و ترفندها در سی و چند سال اخیر در قائله های کردستان و آذربایجان و خوزستان خواست تا در کشور نفوذ کند و در طی جنگ و تحریم اقتصادی و غیره مخصوصاً آخرین حربه اش که تهاجم فرهنگی است می خواهند در نظام و کشور اسلامی ما نفوذ کنند اما نمی توانند کاری انجام بدهند . اگر چه همیشه در فکر نفوذ هستند.تا ضربه ای علیه نظام وارد کنند.

 

اجتماع «شکوه ایستادگی» بسیجیان اصلاندوز به روایت تصاویر

رئیس مجمع بسیج اصلاندوز با تاکید بر اینکه نفوذ از طریق باورها و نگرش هاست که امروز هدف دشمن است افزود:اگر می خواهند با ایران سر میز مذاکره بنشینند به خاطر این است که می خواهند در نظام ایران اسلامی نفوذ کنند و زهر خود را بریزند. دشمن چندین سال است که در فکر نفوذ است و مسلم است که در فکر اقتصاد ایران و سربلندیش نیست . اما این نفوذ بسیار خطرناک تر از نفوذهای موجود در زمان جنگ و عملیات جنگی است.

فرمانده اسبق بسیج شهرستان نیر با بیان اینکه امروز آماج نفوذ متوجه نخبگان و تصمیم گیرندگان جامعه است که می خواهند روی ایشان برنامه ریزی کنند افزود:بعضی ها شاید از روی ندانم کاری حرف بزنند ولی تحقیر کردن بسیج از اهداف نفوذ دشمن است .

وی بسیج را خاکریز مستحکم نظام دانست و گفت: دشمنان با ترفندهای مختلف می خواهند سراغ بسیج بیایند و این خاکریز مستحکم را فرو بریزند و بنیان ها و بینات نظام را که توسط امام راحل (ره) بیان شده را می خواهند از بین ببرند.

 

اجتماع «شکوه ایستادگی» بسیجیان اصلاندوز به روایت تصاویر

رییس مجمع بسیج اصلاندوز با بیان اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب است و همیشه با کارکردهای مختلف در حال فعالیت است گفت:بسیجیان باید بدون غرور در صحنه ها حاضر شوند و مانند علی (ع) در زمان خانه نشینی شان که یا پیامبر اکرم (ص) با خضوع و خشوع صحبت می کردند، بسیجیان نیز باید ایشان را الگوی خود قرار دهند . غفلت از ارزش هاست که انسان را گرفتار زرق و برق دنیوی می کند و این یکی از اهداف دشمن است که می خواهد از طریق آن بسیجی را تبدیل به یک عنصر بی معنا کند.

نوایی در ادامه سخنانش افزود: الویت بسیج در زمان رهبری، تقوا و پرهیزگاری و پرهیز از گناه و غیبت است و درمان تمام آلام پرهیز از گناه است . و اینکه بصیرت داشته باشیم . مقام معظم رهبری بسیار بر روی این نکته تأکید می کنند و کسی که اخلاص داشته باشد با بصیرت است و برای رسیدن به بصیرت باید خلوص نیت داشت و کسی که خلوص نیت داشته باشد خداوند به وی نظر می کند.

این سخنران برجسته شهر اصلاندوز اضافه کرد:بسیج باید پا در رکاب باشد و به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوید و بخصوص در مرزهای کشورمان که همیشه باید آماده حراست از مرزها و سرحدات کشور عزیزمان باشند.

وی در پایان سخنانش از 2500 نفر شهید بسیجی که تقدیم اسلام و کشور شده یاد کرد و آن را نشان دهنده خلوص بسیجیان در راه شهادت در مسیر اسلام و کشور و ولایت دانست و افزود: بسیجیان منطقه عشایری که همیشه و در همه حال آماده فرمانبرداری از مقام معظم رهبری بوده و آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند.

 

در ابتدای این مراسم سرگرد "محرم بنیادی" فرمانده سپاه ناحیه عشایری ضمن خیر مقدم گویی و تقدیر از حضور بسیجیان با فرمایشی از مقام معظم رهبری که فرموده اند: « بسیج افتخار است و بسیجی مفتخر به این عنوان» گفت: اسوه ایستادگی ، پایمردی و صبوری در رکاب پیامبر (ص) حضرت علی (ع) بودند که به معنای واقعی می توان گفت که بسیجی بودند و بسیجیان باید رهرو این امام همام باشند و این افتخار برای ماست که در رکاب رهبر فرزانه باشیم.

به گزارش ارس تبار،امروز پنجشنبه 5 آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اجتماع حماسی و شکوه ایستادگی نمایش اقتدار بسیجیان ناحیه عشایری اصلاندوز با حضور امام جمعه و بخشدار اصلاندوز، فرمانده سپاه ناحیه عشایری و  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری ،مسئولان ادارات و اقشار مختلف بسیجیان و خانواده های معظم شهداءدر محل مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد