سرویس: سرعین
کد خبر: 46712
|
10:10 - 1394/09/07
نسخه چاپی

رییس شورای اسلامی شهر سرعین؛

پروژه ساری سو ابتر می ماند

	پروژه ساری سو ابتر می ماند
رییس شورای اسلامی شهر سرعین گفت:هیچ گونه خلاء قانونی برای اعمال فشار به طلایه داران نیست و کسی نمی تواند در آن دخالت کند با این شرایط من قول می دهم پروژه ساری سو ناتمام و ابتر می ماند.

به گزارشخبرنگار،رییس شورای اسلامی شهر  سرعین در مورد علت راکد ماندن پروژه های در این شهر در گفتگو با خبرنگارچشمه لرگفت:پروژه با غمشه  خانه سازی تبریز بصورت بخش خصوصی بوده   و  در شهریور 93 کلنگ زنی شده و عملیات ساخت پروژه تا کنون بی نتیجه مانده اما پس از پی گیری ها، سرمایه گذاران این شرکت علت را چنین گفتند : "دنبال شریک هستیم"  البته  نمی توان فشاری هم وارد کرد چون این شرکت می تواند حتی پروژه را نیمه کاره بگذارد مانند کسانی  پروانه ساخت هتل را  گرفته و نیمه کاره رها کرده اند.

 محمد صبوری افزود: پروژه شرکت طلایه داران که شامل سه آبگرم" ساری سو"  "قره سو" " آب چشم" است  در سال 86 کلنگ زنی شده و هم اکنون راکد مانده است.

http://www.dana.ir/content/files/cheshmalar/236399.jpg

وی تصریح کرد:جلسات متعددی طی این سال ها  با  سرمایه گذاران این شرکت گذاشته  شده است و در تمامی جلسات قول اتمام پروژه را داده اند اما متاسفانه شرکت گردشگری  و طلایه داران مشکلی در انتقال سند دارند که سهم هریک از پروژه مشخص نشده و می توان گفت که  حتی خود آنها نیز متن قرارداد را هم نمی داند و تا کنون  پیشرفتی در  پروژه حاصل نشده است.

وی با نقد عملکرد لاک پشتی وار شرکت طلایه داران و توسعه گردشگری گفت:  پارکنیک طبقاتی  که در کنار ساختمان شورا اسلامی شهر همانند پروژه ساری سو راکد مانده است.

http://www.dana.ir/content/files/cheshmalar/236401.jpg

رییس شورای اسلامی سرعین اظهار داشت: هیچ گونه خلاء قانونی برای اعمال فشار به طلایه داران نیست و این پروژه همانند ملک شخصی  است و کسی نمی تواند در آن دخالت کند با این شرایط من قول می دهم این "پروژه ناتمام و ابتر می ماند"و تنها راحل  قطع آب واگذار شده است.

وی در مورد علت تعطیلی آبگرم بش با جیلار  گفت:این آبگرم نیاز به تعمیرات دارد و توسط  امور اب تعطیل شده و تا به حال هیچ گونه درخواست پروانه جهت احداث ساختمان جدید نشده است.

صبوری افزود:آبدرمانی ژنرال قدیم نیز سالهای سال بسته مانده است وبافت سنتی آن به صورت دست نخورده باقی مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد