سرویس: مشکین
کد خبر: 47016
|
20:58 - 1394/09/14
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر به مرکز آموزش عالی تبدیل می‌شود

دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر به مرکز آموزش عالی تبدیل می‌شود
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با توجه به کاهش و استقبال کم از رشته های کشاورزی، دانشکده کشاورزی به مرکز آموزش عالی تبدیل می‌شود.

به گزارشبه نقل ازمشکین‌رسا، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی امروز در اولین جلسه شورای عالی آموزش شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه این شهرستان به لحاظ سابقه و مهد علمایی همچون آیت الله مشکینی در اولویت توسعه قرار گرفته است گفت: در نقاط مختلف استان زمین هایی با ارزش مالی زیاد در دست می‌باشد اما برای اجرای پروژه ها دارای معارضانی است که نمی توان آن را تملک کرد لذا نیاز به همت مسئولان می‌باشد.

 

وی افزود: چهار واحد دانشکده کشاورزی در این استان ایجاد شده که دانشکده کشاورزی مشگین شهر از جمله اینهاست اما با توجه به کاهش و استقبال کم از رشته های کشاورزی مشکلاتی را به وجود آورده است از این رو در تلاش هستیم با تبدیل دانشکده کشاورزی به مرکز آموزش عالی سایر رشته ها را در آن جذب کرده و آنان را ارتقاء دهیم.

 

صادقی در خصوص تعطیلی دانشکده کشاورزی مشگین شهر گفت: برنامه ای برای تعطیلی دانشگاه ها پیش بینی نشده است و این روند نیز ادامه خواهد داشت اما متاسفانه بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی موجب کاهش دانشجو شده که این امر نیز با تبدیل دانشکده کشارزی به مرکز آموزش عالی رفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد