سرویس: نیر
کد خبر: 47044
|
11:06 - 1394/09/15
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر؛

پروژه نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان در دانشگاه ها جدی گرفته شود

 پروژه نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان در دانشگاه ها جدی گرفته شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر گفت: جریان‌های سیاسی و فرهنگی معاند با انقلاب در فکر نفوذ فرهنگی و سیاسی به دانشگاه‌ها هستند.

به گزارشخبرنگارحجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در گفتگو بانیریمیزاظهار داشت: دشمن در این چند ساله از هر ترفندی برای سست کردن پایه های نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده است، امروز نیز  دشمنان راه‌های نفوذ متعددی را برای خودش تعریف کرده و امروز هم اصرار دارد از این راه‌ها در قالب‌های جدید به ایران نفوذ کند.

 

 

وی  اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها به خاطر خودباختگی، خستگی و استحاله فکری طور دیگری در رابطه با آمریکا فکر می‌کنند و آمریکا را طور دیگری می‌بینند که البته این افراد که در عرصه‌های فکری کار می‌کنند نه عدد بزرگی هستند و نه دقیق می‌توانند مسائل را ببینند پس آنها نیز در داخل کشور به نتیجه نخواهند رسید.

 

حجت الاسلام احدی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دانشگاه باید محل تعلیم و تربیت و بازوان پرقدرتی برای پیشرفت و تعالی کشور باشد اما برخلاف سخنان رهبری، برخی از دانشگاه‌ها بجای اینکه عرصه علم و معرفت و محل تربیت نخبه متعهد به انقلاب اسلامی باشند به محلی برای سیاسی بازی و ابتذال فرهنگی تبدیل شده‌اند.

 

وی افزود: امروزه در برخی از دانشگاه‌ها شاهد برنامه‌هایی هستیم که به محیط علمی آسیب می‌زند و با فرهنگ دینی ما و دانشگاه کاملا منافات دارد. متاسفانه کنسرت‌ها و برنامه‌های پایکوبی و رقص و آواز به کف برخی از دانشگاه‌های ما کشیده شده و برخوردی هم از جانب مسئولین صورت نمی‌گیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر تصریح کرد: امروز ما شاهدیم که جریان‌های سیاسی و فرهنگی معاند با انقلاب در دانشگاه‌ها در حال نفوذ هستند .

 

وی گفت: البته جمهوری اسلامی این مسائل را به درستی درک می‌کند. از طرفی ما مردم ولایت‌مدار و با بصیرتی داریم و از همه مهم‌تر چشم بینای مقام معظم رهبری فضا را رصد کرده و ایشان امت را بخوبی هدایت می‌کنند. این مسئله هم باعث می‌شود راه برای نفوذ آمریکا بسته شود. آمریکا نیز همواره تاکتیک‌های خود را تغییر داده و راه‌های جدید را برای نفوذ امتحان می‌کند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد