سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 47055
|
16:35 - 1394/09/15
نسخه چاپی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصلاندوز؛

دانشجویان مراقب نفوذ و توطئه دشمنان باشند

دانشجویان مراقب نفوذ و توطئه دشمنان باشند
رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اصلاندوز گفت:امروز دانشجویان کشور باید بیش از همه مراقب نفوذ و توطئه دشمنان باشند.

به گزارشخبرنگار"رسول وظیفه" صبح امروز در گفتگوی اختصاصی باارس تبارضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد:شانزدهم آذرماه هرسال یادآور روح استکبارستیزی،‌ استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی دانشجوی ایرانی در پرتو آموزه های اسلام عزیز است.

وی افزود:این روز برجسته در تاریخ باشکوه انقلاب و نظام اسلامی، نشانه بارزی از بیداری جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه دانشجویان بصیر و آرمان‌گرا و مجاهدت بی وقفه و خستگی ناپذیر آنان در صیانت قهرمانانه از کیان انقلاب، میراث شهیدان و عزت و اعتلای نظام مقدس اسلامی است.

او با بیان اینکه دانشگاهها باید به جای پرداختن به بازی‌های سیاسی در خدمت پیشرفت علم و فناوری کشور باشند افزود: دانشگاه ها بازوی توانمند عزت، شرف و پیشرفت کشور هستند و در این راستا حرکت می‌کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اصلاندوز نقش دولت در قبال جنبش دانشجویی را قابل قبول دانست و گفت: تعامل دولت تدبیر و امید با مجموعه دانشگاهی کشور از شرایط خوبی برخوردار است.

وظیفه افزود:جنبش دانشجویی با برخورداری از درک درست نسبت به مصالح عالی نظام، باید ترویج مثبت ­اندیشی و افزایش اعتماد به نفس کارگزاران و مدیران اجرایی نظام را در دستور کار خود قرار داده، ضمن ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی، میزان رضایت مندی عمومی جامعه از عملکرد کلی نظام را افزایش دهد.

این مسئول بر تحقق نیافتن کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها نیز اشاره کرد و گفت:متاسفانه در این زمینه کوتاهی شده و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری این مساله باید به جد پیگیری شود.

 

وی حضور دانشجویان و دانشگاهها در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مهم برشمرد و گفت:از آنجا که خانواده دانشگاه،عضو نخبگان به حساب می آیند با نیت در نظر گرفتن مصالح کشور و منافع ملی می توانند حضور حداکثری و تاثیرگذار در انتخاب داشته باشد و از طریقی به فرایند توسعه اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی اسلامی کشور کمک کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه نقش دانشجویان در همه جوامع فراتر از دیگر اقشار اجتماعی است گفت:مهمترین وظیفه دانشجو حضور حداکثری در انتخابات و پیگیری مطالبات رای دهندگان از فرد منتخب است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد با بیان اینکه بدخواهان نظام و دشمنان امروز به دنبال نفوذ در دانشگاه‌ها هستند و باید دانشگاه‌ها و دانشجویان مراقب توطئه‌های آنان باشند افزود:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمنان بیشتر نفوذشان بر طبقه نخبگان است بنابراین دانشجویان که عضو نخبگان کشور هستند بایستی بیشتر از بقیه اقشار مردم مواظب رفتار و اعمال خود باشند تا متوجه نفوذ مخالفان مصالح ملی و دشمنان قرار نگیرند.

وی به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی اصلاندوز هم اشاره کرد و گفت:این دانشگاه در تیرماه 1385 پس از موافقت نامه اصولی خود از هیات امنای سازمان مرزی در سال 1386 با 103 دانشجو در رشته حسابداری و کامپیوتر فعالیت خود را شروع کرد و از سال 1390 تاکنون با جذب 14 کاردانی و دو کارشناسی با مجموع بیش از 300 دانشجو  به فعالیت خود ادامه می دهد.

این مسئول با اشاره به وضعیت مناسب و قابل قبول دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اصلاندوز افزود:در حال حاضر این دانشگاه هشت پرسنل دارد و در سطح استان اردبیل از مراکز فعال و مهم محسوب می شود.

وظیفه به کسب عناوین مختلف توسط دانشجویان این دانشگاه در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت:اخیرا یاشار وقار از دانشجویان این دانشگاه در رشته پرتاب دیسک المپیک چین مدال نقره را کسب کرده است.

وی بر آمادگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اصلاندوز برای حضور در کلیه عرصه های مختلف کشور بخصوص در انتخابات پیش رو تاکید و از امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز و کلیه مسئولان نسبت به عنایات و توجهات ویژه به این دانشگاه قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصلاندوز در پایان بیان کرد: اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه ازاد اسلامی اصلاندوز این روز مبارک را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک عرض می کنم و امید است دانشجویان این دانشگاه از عهده مسئولیت سنگین هموار کردن مسیر تحول علمی برآیند و با همت و تلاشی مضاعف در جهت پیشرفت همه جانبه و تحقق عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از بیش کوشا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد