سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 47159
|
14:00 - 1394/09/18
نسخه چاپی

دو سال از تعطیلی کمیته امداد اصلاندوز گذشت؛

700 مددجوی اصلاندوز چشم انتظار گشایش قفل زنگ زده کمیته امداد

700 مددجوی اصلاندوز چشم انتظار گشایش قفل زنگ زده کمیته امداد
کمیته امداد شهر مرزی اصلاندوز در حالی دوران تعطیلی خود را می گذراند که مددجویان این اداره با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

به گزارشبه نقل ازارس تبار، کمیته امداد که به فرمان امام راحل تاسیس شده حامی قشر ضعیف جامعه است و مسئولان باید بصورت ویژه،مردم بی بضاعت را ببیند نه اینکه به بهانه کمبود نیرو و یا هرچیز دیگر این نهاد را در منطقه ای که بیشترین مددجو آنهم از روستاهای دورافتاده و پراکنده بخش را تحت پوشش خود دارد تعطیل کنند.

این تعطیلی برای مددجویانی که عمدتا سالخورده بوده و امکان تردد برایشان از هر لحاظ به شهرستان پارس آباد سخت می شود مشکلات بیشتری بهمراه دارد.

 

 

"ارشد سعادتی"مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان پارس آباد پیش از خطبه هاینماز جمعه اصلاندوزدر اسفند سال گذشته گفته بود: با تلاش و پیگیرهای مسئولان منطقه و در راس آن امام جمعه اصلاندوز در آینده نزدیک، کمیته امداد امام شهر اصلاندوز فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز خواهد کرد.

اما از آن زمان تاکنون ادعای وی هنوز محقق نشده و همچنان کمیته امداد اصلاندوز در تعطیلی تاسف باری بسر می برد تا جایی که  قفل و زنجیر درب این اداره بطور کلی زنگ زده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسدزاده امام جمعه اصلاندوز بارها در خطبه های نماز جمعه و در سخنرانیهای مختلف از بلاتکلیفی و تعطیلی کمیته امداد این شهر بشدت انتقاد کرده و بر بازگشایی مجدد آن تاکید کرده است.

 

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز بر پیگیری و رفع مشکلات کمیته امداد امام(ره) اصلاندوز تاکید کرده و از مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان پارس آباد خواسته که  هر چه سریعتر نسبت به بازگشایی آن اقدام کند.

مددجویی در گفتگو با ارس تبار با انتقاد شدید از تعطیلی چندین ساله کمیته امداد اصلاندوز گفت:برای هر کار به ناچار باید با پرداخت 20 هزار تومان کرایه مسیر اصلاندوز به پارس آباد را طی کنم که آنهم سختیها و مشکلات خود را دارد.

یکی از تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب رسیدگی به امور مستمندان و تسهیل در خدمت رسانی به این قشر شریف جامعه بوده و است که امیدواریم این تعطیلی به درازا نکشد و هرچه سریعتر شاهد راه اندازی مجدد کمیته امداد شهر اصلاندوز باشیم.

با وجود بیش از 700 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد منطقه اصلاندوز نیاز است هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی مجدد این اداره اقدام شود.

 

 

به گزارشارس تبار،شاخه فرعی کمیته امداد شهر اصلاندوز در سال 1378تاسیس شده است اما پس از فعالیت 14 ساله این نهاد از سال 1392 تا کنون در تعطیلی کامل به سر می برد.

اصلاندوز در 200 کیلومتری شمال غربی استان اردبیل واقع شده و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد