سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 47182
|
14:37 - 1394/09/18
نسخه چاپی

معاون توسعه استانداری اردبیل مطرح کرد؛

شتاب توسعه اردبیل با توسعه شرکت‌های دانش بنیان

شتاب توسعه اردبیل با توسعه شرکت‌های دانش بنیان
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل با بیان اینکه یکی از راهکارهای توسعه استان حمایت از پژوهشگران است، گفت: توسعه شرکت‌های دانش بنیان، توسعه اقتصادی استان را فراهم می‌کند.

به گزارشبه نقل از ابصارنیوز، اقبال عباسی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل ظهر امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برنامه‌های پژوهشی برای توسعه استان باید افزایش  پیدا کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل با بیان اینکه یکی از راهکارهای توسعه استان افزایش برنامه‌های پژوهشی و حمایت از پژوهشگران اظهار امیدواری کرد با راه اندازی علوم دانشگاهی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان توسعه اقتصادی استان نیز پیشرفت کند.

عباسی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های پژوهشی می‌تواند در زمینه معرفی دستاوردهای پژوهشی دانشجویان و محققان اردبیلی موثر باشد، گفت: باید با برگزاری این نمایشگاه‌ها در سطح استان گسترش یابد تا توسعه کارهای پژوهشی دانشجویان در دانشگاه‌ها افزایش پیدا کند.

معاون توسعه و مدیرت منابع انسانی استاندار اردبیل  یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه شرکت‌های دانش بنیان و اتکا به توان داخلی دانست و گفت: در این راستا جذب استعدادهای دانشگاهی باید جزو اولویت‌های مسئولان قرارگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد