سرویس: پارس آباد
کد خبر: 47184
|
15:40 - 1394/09/18
نسخه چاپی

فردا برگزار مي شود

تشكيل زنجيره انساني در حمايت از شيعيان نارداران در پارس آباد

تشكيل زنجيره انساني در حمايت از شيعيان نارداران در پارس آباد
مردم شهرستان مرزي پارس آبادمغان فردا در حمايت از شيعيان نارداران باكو آذربايجان، زنجيره انساني تشكيل مي دهد.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان، روز 26 نوامبر (پنجشنبه پنجم آذر) حدود یک هفته مانده به اربعین حسینی بود که نیروهای پلیس و امنیتی جمهوری آذربایجان برای برهم زدن مجلس عزاداری شیعیان در قصبه نارداران به این قصبه حمله کرده و چهار تن از شیعیان در زمان حادثه شهید و نزدیک به 10 نفر نیز بر اثر اصابت گلوله های شلیک شده توسط پلیس جمهوری آذربایجان زخمی شدند.

 

در این حمله نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان حجت الاسلام طالع باقرزاده رییس جنبش اتحاد مسلمانان و 16 تن از فعالان شیعیان و روحانيون جمهوری آذربایجان را دستگیر کردند.

 

در پی این اقدام، شبکه های تلویزیونی باکو تبلیغات شدیدی را علیه جنبش اتحاد مسلمانان و مرجعیت شیعه به راه انداختند که در پی آن اداره پلیس یاسامال باکو نیز حجت الاسلام طالع باقرزاده را احضار و ضمن ضرب و شتم فیزیکی وی در هنگام نماز در باره فعالیت هایش هشدار داد و تهدید به حبس مجدد وی کرد.

 

به دنبال اين اتفاقات ناگوار و برچيدن پرچم عزاي حسيني از سوي پليس در نارداران، متاسفانه امروز باخبر شديم كه حكومت آذربايجان در اقدام سخيفانه و در آستانه رسيدن فصل سرما، برق و گاز را بر روي مردم مظلوم نارداران قطع كرده است كه اين اقدام آنان نقض آشكار حقوق بشر و دخالت عناصر وهابيت و كشورهاي غربي در اين كشور است.

 

بر اساس اين گزارش، در پي اقدام اين عمل وقيحانه و به دور از انسانيت حكومت آذربايجان، فردا (پنجشنبه) مردم شهرستان مرزي پارس آبادمغان كه در همسايگي مرز با جمهوري آذربايجان قرار دارد، ضمن محكوم كردن جنايات اخير مقامات آذربايجان در سركوب شيعيان اين كشور، با تشكيل زنجيره انساني حمايت خود را از شيعيان نارداران باكو اعلام مي كنند.

 

اين زنجيره انساني ساعت 10 صبح از مقابل پمپ بنزين جديد به طرف مسجد جامع پارس آباد تشكيل مي شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد