سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 47210
|
14:41 - 1394/09/19
نسخه چاپی

شهردار اصلاندوز؛

اصلاندوز ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریستی را دارد/توسعه زیربنایی اولویت نخست شهرداری

اصلاندوز ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریستی را دارد/توسعه زیربنایی اولویت نخست شهرداری
شهردار اصلاندوز توسعه زیربنایی را نخستین برنامه و اولویت خود دانست و گفت: این شهر ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریستی را دارد.

به گزارشخبرنگارسعید قادری در اولین گفتگوی اختصاصی با خبرنگارارس تبارگفت: شهر مرزی اصلاندوز به دلیل موقعیت جغرافیایی مرزی و سابقه تاریخی خود،ظرفیت تبدیل شدن به قطب توریستی را دارد و تپه باستانی نادرشاه،دریاچه سدمیل مغان،رودارس،سازمان کمپ از ظرفیت های بالقوه این شهر است.

 وی با بیان اینکه توسعه زیربنایی، نخستین برنامه و اولویت شهرداری است،افزود: بهبود وضعیت عمرانی، توسعه فضای سبز، ساماندهی ماشین های ترانزیتی خارجی،آب های سطحی،احداث میدان در ورودی شهر،افزایش محدوده شهر،بازگشایی و آسفالت ریزی خیابانها و کوچه ها از اولویت های شهرداری است.

 

شهردار اصلاندوز از آسفالت خیابان جمهوری اسلامی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با پیگیری های بعمل آمده از معاونت عمرانی استانداری اردبیل و رایزنی با راه و شهرسازی استان به نتایج مطلوبی برای اجرای این پروژه دست یافتیم که منتظر مساعد شدن شرایط جوی هستیم.

 قادری با بیان اینکه آسفالت مناسب خیابان ها از مولفه های مهم در زیباسازی شهری است، اظهار کرد: ساماندهی آسفالت معابر و خیابان های شهری از برنامه هایی است که شهرداری در دستور کار خود دارد.

وی در خصوص فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و ورزش جوانان گفت: تربیت بدنی و ورزش نقش مهمی در حیات افراد دارد و بدون شک ورزش و تربیت بدنی در جامعه امروزی دارای کارکردهای اجتماعی و فرهنگی فراوانی است و توجه جدی به این مقوله را می طلبد.

شهردار اصلاندوز ایجاد زیر ساخت های فرهنگی به عنوان اولویت نخست برنامه ریزی و بهره گیری از شیوه های مختلف بهره برداری از این فضاها عنوان کرد و افزود: تجهیز پارک ها به وسایل ورزشی،ایجاد بستر مناسب برای ورزش و و تامین زیر ساخت های ورزشی همگانی از برنامه های شهرداری به عنوان یکی از شاخص های مهم توجه به توسعه برنامه فرهنگی است.

 

قادری بر ضرورت همکاری مردم و مسئولان با شهرداری و شورای شهر تاکید کرد و گفت:از مردم و مسئولان انتظار همکاری و همیاری برای آبادانی و توسعه شهر مرزی اصلاندوز را دارم.

وی تصریح کرد: مسئولان کارگزار مردم و مردم کارفرمای مسئولان هستند و هرچقدر میزان همکاری مسئولان و مردم بیشتر باشد کارها پیشرفت بهتری خواهند داشت.

شهردار اصلاندوز همکاری بین شورای شهر و شهرداری را عامل پیشرفت در کارها عنوان کرد و گفت: شوراها با همدلی و اتحاد و انجام مصوبه های لازم در توسعه عمران شهری نقش مهمی ایفا می کنند.

قادری در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه جامعه بیان کرد: رسانه ها به عنوان قشر پرتلاش جامعه و به عنوان چشم و گوش مردم و مسئولان هستند؛ با این حال  انتظار می رود که نشریات با همکاری با شهرداری و سایر نهادها،اقدامات انجام شده را منعکس کنند تا مردم نیز در جریان فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته باشند.

وی ضمن قدردانی صمیمانه از اعضای شورای شهر اصلاندوز، بیان کرد: امیداویم که بتوانیم خدمت گذار خوبی برای مردم این خطه مرزی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد