سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 47404
|
13:34 - 1394/09/25
نسخه چاپی

جشن ربیع در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

جشن ربیع در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
همزمان با آغازين روزهای ماه ربيع الاول، جشن ربيع ويژه بانوان در دانشگاه محقق اردبيلی برگزار شد.

به گزارشخبرنگاربه نقل از  ابصارنیوز، عصر سه شنبه جشن ربیع ویژه بانوان دانشگاه محقق اردبیلی در سالن خودسیانی این دانشگاه برگزار شد.

گودرز صادقی رئيس دانشگاه محقق اردبيلی در اين جشن با بيان اينکه دفتر رسيدگی به امور زنان دانشگاه از سال گذشته در دانشگاه محقق اردبيلی ايجاد شده است، گفت: اين دفتر تاسيس شد تا زنان و دختران دانشگاهی ملجائی برای مراجعه و بيان مسائل خاص خود داشته باشند.

وی با بيان اينکه دفاع از حقوق زنان يکی ديگر از اهداف ايجاد اين دفتر است، افزود: يک مدير زمانی می تواند هنر خود را نشان دهد که از هر جناح سياسی هم باشد، بتواند همه را قانع کرده و نشان دهد گزينه مناسبی است.

صادقی تاکيد کرد: جامعه زمانی موفق است که زنان از حقوق مردان و مردان از حقوق زنان دفاع کنند و در مقابل حقوق يکديگر ايستادگی نکنند.

رئيس دانشگاه محقق اردبيلی لازمه زندگی موفق را داشتن همسر و خانواده مناسب دانست و تصريح کرد: در جامعه ای که مرد و زن به عنوان دو بال پرواز برای پرنده در کنار هم نباشند، آن جامعه به سرمنزل مقصود نمی رسد.

وی با بيان اينکه در بسياری از کشورهای دنيا، اشتغال زن يک امر طبيعی است، خاطرنشان کرد: هيچ نهاد و واحد صنفی بدون احترام برقرار نمی ماند.

صادقی با بيان اينکه رعايت حقوق و حدود زنان به عنوان قشر بالنده جامعه وظيفه ما است، اظهاراميدواری کرد: در آينده نزديک از حضور زنان در کميسيون ها و مديريت های دانشگاه بيشتر استفاده کنيم.

ميترا اجودی مدير دفتر رسيدگی به امور زنان دانشگاه محقق اردبيلی نيز با بيان اينکه اين دفتر از آذرماه سال 1393 ايجاد شده است، گفت: فعاليت های مشاوره، پاسخگويی به مباحث روانشناسی، مذهبی و ... از جمله اقدامات اين دفتر است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد