سرویس: سیاسی
کد خبر: 47545
|
09:28 - 1394/09/30
نسخه چاپی

ثبت‌نام اولین کاندیدای زن در پارس آباد/ 8 نامزد در شهرستان نام نويسي كردند+اسامي

ثبت‌نام اولین کاندیدای زن در پارس آباد/ 8 نامزد در شهرستان نام نويسي كردند+اسامي
با ثبت‌نام از 4 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان پارس آباد، مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده در این حوزه انتخابیه به 8 نفر رسید.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان، با ثبت‌نام از چهار داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات شهرستان پارس آباد، مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده در این حوزه انتخابیه به هشت نفر رسید.

 

در دومین روز از ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اولین بانوی پارس آبادي آمادگی خود را برای حضور در این کارزار اعلام کرد.

 

خانم شوكت رنجبر با حضور در فرمانداری پارس آباد نسبت به ثبت نام اقدام کرد تا نامش به عنوان اولین زن داوطلب شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان پارس آباد ثبت شود.

 

از دیگر چهره‌های ثبت نام شده روز دوم در این حوزه انتخابیه می‌توان به فتح اله دادگر عربلو، علي علايي و قادر عليزاده اشاره کرد.

 

بر اساس اين گزارش، تا عصر روز 29 آذرماه، چهار داوطلب نمايندگي مجلس شوراي اسلامي با مراجعه به فرمانداري پارس آباد، اقدام به ثبت‌نام كرده‌اند كه در مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده تا روز دوم در این حوزه انتخابیه، به هشت نفر رسید.

 

ثبت‌نام از داوطلبان در فرمانداري شهرستان پارس آباد، هر روز از ساعت 8 صبح آغاز مي‌شود و تا ساعت 16 عصر ادامه دارد.

 

به گزارش آران مغان، روز گذشته و در اولين روز ثبت‌نام،علی قاسم زاده، پرویز مهرداد گیگلو، عباس شریفی نیا و شکور پورحسینیبا حضور در حوزه انتخابيه شهرستان پارس آباد اقدام به ثبت‌نام كرده بودند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد