سرویس: کوثر
کد خبر: 47583
|
08:51 - 1394/10/01
نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ؛

تبلیغات نامزدها در فضای مجازی ممنوع است

تبلیغات نامزدها در فضای مجازی ممنوع است
رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان های خلخال و کوثر گفت: تبلیغات نامزدها در فضای مجازی ممنوع است.

به گزارش  به نقل ازازناو، علی نظری شیخ احمد صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان خلخال در خصوص ثبت نام کاندیدها و برخی از مسائل انتخاباتی گفت: تبلیغات نامزدها  در فضای  مجازی ممنوع است.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدها سعی کنند اهداف و برنامه های خود را در جلسات خود مطرح نمایند و با طرح برخی از موضوعات خدمات دولت نظام و مسئولین را زیر سوال نبرند.

فرماندار خلخال با اشاره به سال همدلی و همزبانی گفت: کاندیدها با رعایت اخلاق انتخاباتی و ایجادجوی با آرامش در بین هواداران خود در مجالس و نشست های خود در کنار وحدت به حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات کمک کنند.

وی افزود: هر چند تا زمان بررسی و تایید صلاحیت ها و زمان تبلیغات بیش از 65 روز مانده ولی برخی بداخلاقی ها در جامعه  شایسته نامزدهای مجلس نیست و رعایت قانون و صداقت در گفتار و کلام باید یکی از اولویت های اخلاقی نمایندگان مجلس باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال گفت: تمامی برنامه های تبلیغاتی زودهنگام کاندیدها در شهرستان خلخال به طور کامل از سوی نهاد های زیربط و فرمانداری شهرستان خلخال و کوثر رصد شده و طبق ایین نامه تخلفات برخورد صورت خواهد گرفت.

فرماندار خلخال گفت: در حوزه انتخابیه خلخال وکوثر در جنوب استان اردبیل بیش از 3900نفر عوامل اجرایی و انتخاباتی در زمان برگزاری انتخابات فعالیت خواهند کرد که به تفکیک شهرستان از خلخال 2600نفر و از شهرستان کوثر 1300 نفر برنامه ریزی شده است.

وی در خصوص رای اولی ها نیز گفت: سن لازم برای برای اولی ها 18 سال تمام است

فرماندار خلخال با اشاره به زندگی  و تنوع اقوام مختلف در شهرستان خلخال با زبان ها و قومیت های مختلف وطوایف گوناگون گفت: نامزدها دقت نمایند که مسائل کلان شهرستان های خلخال و کوثر فدای احساسات زودگذر انتخاباتی آنان نشود و با حضور در محافل برای تبلیغ خود از توهین، شایعه و تحریک احساسات عمومی جامعه پرهیز نمایند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد