سرویس: پارس آباد
کد خبر: 47619
|
13:54 - 1394/10/01
نسخه چاپی

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس پارس آباد/4

ثبت نام 18 نفر برای حضور در مجلس/ داوطلب شدن يك پزشک عمومی

ثبت نام 18 نفر برای حضور در مجلس/ داوطلب شدن يك پزشک عمومی
تا پایان روز چهارم از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس، 18 نفر از حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار برای کاندیداتوری ثبت نام کرده اند که از این تعداد يك نفر زن هستند.

به گزارشخبرنگاربه نقل ازآران مغان، تا پایان روز چهارم از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس، 18 نفر از حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار برای کاندیداتوری ثبت نام کرده اند که از این تعداد يك نفر زن هستند.

از جمله چهره هايي كه امروز در حوزه انتخابيه پارس آباد حاضر شده و برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند مي توان به حسن الماسی نماینده اصلاح‌طلب دوره پنج و ششم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار اشاره كرد.

وی از حوزه انتخابیه شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در این دور از انتخابات ثبت نام کردتا با عنوان چهره‌ای از طیف اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات حضور پیدا کند.

از ديگر چهره هاي ثبت نام كننده امروز در انتخابات مجلس، مي توان به عباس تابش مدیر کل سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، محسن شیرپور رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی و عضو سابق شورای شهر پارس آباد، مالک جاوید خنجر رئیس اسبق اداره بهزیستی شهرستان های پارس آباد و بیله سوار و کامران قاسمزاده پزشک عمومی و هادي درويشي مشاور سابق شهردار تهران اشاره كرد كه با مراجعه به فرمانداری پارس آباد و تکمیل پرسشنامه و ارائه مدارک موردنیاز برای حضور در انتخابات پیش رو نام نویسی کردند.

با ثبت نام امروز 6 داوطلب ديگر از نامزدها، شمار کاندیداهای حوزه پارس آباد و بیله سوار تا این لحظه به 18 نفر رسید.

اسامي كانديدهايي كه از زمان شروع ثبت نام انتخابات تا به امروز از حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار براي كانديدا شدن در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي نام نويسي كرده اند:

1- پرویز مهرداد گیگلو

2- علی قاسمزاده

3- شکور پورحسین شقلان

4- عباس شریفی نیا گیکلو

5- شوکت رنجبر

6- علی علایی

7- فتح الله دادگر عربلو

8- قادر علیزاده

9- محمد نوتاش

10- حسین شیخ زاده

11- حسن نگهدار

12- ابوالفضل قاسمزاده

13- حسن الماسي

14- عباس تابش

15- محسن شيرپور

16- مالك جاويد

17- كامران قاسم زاده

18- هادي درويشي

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد