سرویس: خلخال
کد خبر: 47888
|
18:27 - 1394/10/07
نسخه چاپی

مصاحبه و گفتگو/

نه دی روز ا تحاد در مقابل استکبار جهانی است

 نه دی روز ا تحاد در مقابل استکبار جهانی است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال گفت: روز نهم دی ماه روز اتحاد در مقابل استکبار جهانی و تجدید میثاق با ولایت در روز بصیرت است.

به گزارشخبرنگار  به نقل ازازناو،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محسنی در مصاحبه خود با پایگاه تحلیلی خبری ازناو شهرستان خلخال گفت: نه دی روز اتحاد در مقابل استکبار جهانی و تجدید بیعت با ولایت و روز بصیرت است.

حجت الاسلام محسنی اضافه کرد: در سال همدلی و همزبانی سعی شود مولفه های همدلی و همزبانی باید تقویت شود و از دستاورد های نه دی به دور از تعصبات جناحی و  گروهی با دقت مراقبت شود.

 محسنی خطاب به جوانان در خصوص تحولات منطقه و ظهور گروه های تکفیری و سلفی و انجام کارهای خلاف اخلاق عمومی گفت مهمترین مسیر تمسک به اخلاق نبوی  در سایه هدایت ولایت است.

محسنی روز نهم دی را صحنه ی تقویت معیارهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب دانست.

محسنی در ادامه گفتگوی خودبا تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص)  و سالروز ولادت امام جعفر صادق(ع)  اظهار داشت: دشمنان نظام و معاندان داخلی و خارجی با هدف کم رنگ نمودن ارزش های دینی و اسلامی هر روز با فتنه های جدید برای رسیدن به هدف خود در حرکت هستند و روز نه دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفته مفهوم وحدت را همدلی و دشمن شناسی را در بر دارد.

انتهای پیام / خ

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد