سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 47889
|
18:45 - 1394/10/07
نسخه چاپی

به مناسبت ششمین سالروز حماسه 9 دی برگزار شد؛

همایش"فتنه بر باد رفته"در دانشگاه آزاد اردبیل

همایش"فتنه بر باد رفته"در دانشگاه آزاد اردبیل
همایش فتنه برباد رفته با هدف تبیین دستاورد های حماسه نه دی و نقش مردم در مقابله با عوامل فتنه در سال 88 با سخنرانی سردار رستم قاسمی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

به گزارشخبرنگاربه نقل از ابصارنیوز، به مناسبت هفته بصیرت و گرامیداشت حماسه نه دی بعد از ظهر امروز همایش" فتنه بر باد رفته" با حضور روسای دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور استان اردبیل، مسئولین بسیج طلاب، دانشجویی، ادارات و دانشجویان علاقمند و با سخنرانی سردار رستم قاسمی مسئول سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، وزیر سابق نفت و مشاور کنونی معاون اول رئیس جمهور در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل  به همت بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

انقلاب اسلامی ایران، کامل ترین انقلاب دنیا است

مشاور معاون اول رئیس جمهور در همایش فتنه بر باد رفته در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اشاره به جنبش های بوجود آمده در دنیا به نحوه تولد انقلاب اسلامی در ایران پرداخت و  افزود: انقلاب اسلامی ایران، کامل ترین انقلاب در دنیاست چونکه یک انقلاب برگرفته از اعتقادات مردم و از دل مردم است.

تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب، مانع موج سواری جریانات سیاسی در روند انقلاب شد

مسئول سابق قرارگاه خاتم الانبیاء موج سواری جریانات سیاسی در انقلاب های متداول دنیا را یاداور شد و گفت: در انقلاب اسلامی ایران نیز جریانات سیاسی می خواستند موج سواری کنند و به اهداف پلید خود برسند که با واکنش های بصیرانه و مدبرانه امام خمینی(ره) مواجه شدند و در رسیدن به اهداف خود باز ماندند.

نهادهای برگرفته از انقلاب، ستون های استوار  خیمه انقلاب هستند

قاسمی نهاد های برگرفته از انقلاب اسلامی مثل ولایت فقیه،شورای نگهبان و سپاه پاسداران را ستون های خیمه انقلاب معرفی کرد و افزود: اگر این نهادها در همان زمان انقلاب شکل نمی گرفتند الان شاهد پیشرفت های چشمگیر کشور و بالندگی مسیر انقلاب در توسعه و گسترش آرمان های انقلاب اسلامی در جهان نبودیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس از پروژه نفوذ بعنوان گزینه جدید روی میز دشمن نام برد و گفت: مسئولان کشور باید با هوشیاری خود به دشمنان اسلام اجازه نفوذ ندهند چونکه دشمن درصدد است با کوچکترین نفوذ در بین مردم و مسئولین با ایجاد تفرقه  و برهم زدن وحدت  بین دولت و ملت به اهداف خود برسند.

 

9 دی تجلی وحدت بین آحاد مردم است

علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشت و گفت: 9 دی تجلی وحدت بین آحاد مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه سخنان خود سیره عملی و رفتاری پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را یادآور شد و گفت: رفتار پیامبر و راه روشن ائمه اطهار(ع) همواره بعنوان الگویی برای آزادیخواهان جهان بشمار می رود.

شامل نام گذاری هفته وحدت توسط معمار کبیر انقلاب را نقطه عطف انقلاب توصیف کرد و افزود: ایجاد وحدت در بین مسلمانان آرزوی دیرینه اما راحل بود که با محقق شدن آن جهان اسلام شاهد رشد و بالندگی در همه ابعاد خواهد شد.

وی ماجرای فتح مکه را خاطر نشان کرد و گفت: زمانی که پیامبر با 12هزار نیروی از جان گذشته مکه را به محاصره درآورد ابوسفیانی که 13 سال خانه اش محل توطئه علیه اسلام بود، تنها با ایمان آوردن در دقیقه 90 مورد اعتماد پیامبر اسلام (ص) قرارگرفت و خانه اش نیز مامن مردم مکه واقع شد.

 شامل  ایجاد وحدت بین مسلمین را راهگشای تمام بن بست های ایجاد شده توسط تفکرات شیطانی دانست و از مردم و مسئولین خواست تا با بها دادن به نقاط قوت هم و ترمیم نقاط ضعف با روحیه ضد استکباری و متحد دشمنان اسلام را مأیوس کنند.

قرائت بیانیه بسیج دانشجویی در خصوص نه دی، مداحی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) توسط مداح اهل بیت نادر جوادی از جمله برنامه های همایش "فتنه برباد رفته"بود.

انتهای پیام/

 

 

 

همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد
همایش فتنه در باد

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد