سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 47897
|
00:14 - 1394/10/08
نسخه چاپی

با حضور سردار بابازاده:

یادواره شهدای بسیج عشایری استان اردبیل برگزار می شود

یادواره شهدای بسیج عشایری استان اردبیل برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت: یازدهمین یادواره 168 شهید عشایر استان اردبیل در سالن 9 دی اصلاندوز برگزار می شود.

به گزارشبه نقل ازارس تبار"محرم بنیادی" امروز در جلسه ستاد هماهنگی یادواره شهدای بسیج عشایری از برگزاری یازدهمین یادواره شهدای 168 شهید والامقام بسیج عشایری اردبیل در اصلاندوز خبر داد و گفت: این یادواره با سخنرانی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهداء، ایثارگران،جانبازان و بسیجیان،عشایر غیور،اقشار مختلف مردم ساعت 9 صبح روز شنبه 19 دی ماه امسال در سالن ورزشی 9 دی اصلاندوز برگزار خواهد شد.

وی افزود:برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات فرزندان شهید خود نقش موثری در ترویج این فرهنگ دارند.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به اینکه برپایی همایش ها و یادواره هایی از این قبیل در راستای گرامیداشت یاد و خاطره لازم و کاری ارزشمند است، هدف از برگزاری این یادواره تجدید میثاق با آرمان های شهدای در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

بنیادی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهداء نقش بسزایی در انتقال پیام های شهیدان والامقام به نسل جدید دارد اظهار کرد:همدلی و همکاری مسئولین شهری و استانی باعث برگزاری هرچه با شکوهتر یادواره شهدای بسیج عشایری خواهد شد.

امام جمعه و بخشدار اصلاندوز و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری در سخنان جداگانه ای بااشاره به ضرورت حضور پرشکوه کلیه آحاد مختلف مردم و عشایر در مراسم یادواره شهدای بسیج عشایری استان اردبیل از مسئولان ادارات و ارگانها خواستند در این امر بسیار مهم و معنوی نهایت همکاری را با ستاد برگزاری این یادواره داشته باشند.

در ادامه هریک از مسئولین نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری باشکوهتر این یادواره ارائه دادند و آمادگی خود را برای همکاری و حضور اعلام کردند.

به گزارشارس تبار،جلسه هماهنگی و تعامل یادواره شهدای بسیج عشایری صبح امروز با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه عشایری ،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد،شهردار،فرماندهان انتظامی،مسئول امور عشایری شهرستان پارس آباد و مسئولان شهر در سالن اجتماعات بخشداری اصلاندوز برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد