سرویس: سبلان ما
کد خبر: 47933
|
08:41 - 1394/10/09
نسخه چاپی

طی بیانیه سازمان بسیج هنرمندان؛

حماسه 9 دی نمایشی از کنگره عظیم مردم سالاری دینی است

حماسه 9 دی نمایشی از کنگره عظیم مردم سالاری دینی است
سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل طی بیانیه ای حماسه 9 دی را نمایشی از کنگره عظیم مردم سالاری دینی عنوان کرد.

به گزارش، سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل طی بیانیه ای اعلام کرد،حماسه 9 دی نمایشی از کنگره عظیم مردم سالاری دینی بود.

دراین بیانیه آمده است: ساده اندیشی است که خیال کنیم فتنه 88 فقط به خاطرانتخابات ریاست جمهوری سال 88 اتفاق افتاد،  بلکه  این توطئه ای بود که دشمنان ملت ایران مدت‌ها پیش از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری در برنامه راهبردی خود قرارد داده بودند.

در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده است: آنها با تجربه‌ای که در برخی از کشورهای اروپای شرقی به دست آورده بودند انتخابات و حوادث بعد از آن را بهترین گزینه برای رسیدن به امیال شیطانی خود قلمداد کردند و تصورشان این بود که این گزینه برای تغییر نظام حاکم در ایران نیز مؤثراست.

سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در بیانیه خود آورده است: حوادث به وجود آمده در بعد از انتخابات فرصت مغتنمی بود برای آنانکه به اصطلاح از آب گل‌آلود ماهی بگیرند به طوریکه سران کشورهای اروپایی تمامی سفارت‌خانه‌های خود را بسیج کردند و برخی ازعناصر خود فروخته را با خود همراه کردند ت ابه مقصودشان برسند و در این راه از هیچ چیزی ابا نداشتند.

د ر ابن بیانیه با اشاره به اینکه : تخریب اماکن عمومی، شعار بر علیه مقدسات و ارزش‌های اسلامی و به آتش کشیده شدن تصاویر معمار کبیر انقلاب از جمله اقدامات آنها بود اضافه شده است: دشمنان این ملت نمی‌دانستندکه مقدسات برای مردم ایران خط قرمز است و مردم با ایمان راستین به امام حسین (ع)، حضرت امام خمینی (ره) و ولایت فقیه اوج ارادت قلبی خود را نشان داده و ثابت کردند که این عشق و علاقه را با هیچ بهایی معامله نمی‌کنند.

دربخش پایانی بیانیه آمده است: 9 دی روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام عظیم‌الشأن و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود که به تمام فتنه‌گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام، شهدا، انقلاب و ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان امام خامنه‌ای عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد و بدون شک این روز تاریخی، روز بیعتی عاشقانه با ولی زمان و یوم پیروزی در آزمون بصیرت برای ملت سرافراز و رشید ایران اسلامی است و به یقین یوم‌الله 9 دی هیچ وقت از ذهن مردم محو نخواهد و به عنوان نمایشی از کنگره بزرگ مردم سالاری دینی در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد