سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 48680
|
20:15 - 1394/10/30
نسخه چاپی

شهروند خبرنگار اصلاندوز؛

تیر برق فرسوده تهدیدی برای مردم+تصاویر

تیر برق فرسوده تهدیدی برای مردم+تصاویر
وجود تیرهای سیمانی فرسوده برق که عمر آنها به پایان رسیده و دیگر مقاومت ایستادن ندارند نگرانی هایی را برای همشهریان و اهالی ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،برق یکی از خدمات دولتی است که نسبت به دیگر خدمات اجتماعی فراگیری آن بیشتر است و به همین نسبت نیز تجهیزات و زیر ساخت های این بخش گسترده و فراوان است .

شبکه انتقال و تجهیزات نظیر تیرهای برق را می توان از زیر ساخت های مهم این بخش دانست که با گذشت زمان و اتمام عمر مفید،نیاز به نوسازی،تعویض و به روز رسانی آن از ضرورت ها است.

وقتی مردم خطری را به مسئولان گوشزد می کنند می بایست موضوع را جدی بگیرد و برای پیشگیری از وقوع هرگونه رخداد خطرناک و جلوگیری از آسیب های احتمالی تدبیر جدی اتخاذ کنند.

پایگاه خبریارس تباربنا بر رسالت اطلاع رسانی و درخواست شهروندان اصلاندوز این موضوع مهم را پیگیری کرده که امید است مسئولان نسبت به نوسازی تجهیزات معیوب و به روز رسانی آنها اقدام کنند و نگرانی مردم این شهر را مرتفع کنند.

در عکسهای ارسالی از سوی شهروند خبرنگار اصلاندوزی می‌توانید فرسودگی تیر برق در خیابان جمهوری اسلامی واقع در روبروی ایران خودرو این شهر را ببینید.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد