سرویس: کوثر
کد خبر: 48999
|
10:55 - 1394/11/08
نسخه چاپی

خانه نخبگان شهرستان کوثر راه اندازی شد

 خانه نخبگان شهرستان کوثر راه اندازی شد
خانه نخبگان شهرستان کوثر در راستای محرومیت زدایی و ارائه راهکارهای فرهنگی و اقتصادی با بیش از 40 نخبه در شهرستان کوثر راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازکیویمیز، خانه نخبگان شهرستان کوثر با بیش از 40 نخبه در رشته های مختلف طی 2 جلسه متوالی و مستمر در دو ماه گذشته تشکیل یافته است.

اعضای خانه نخبگان شهرستان کوثر از نخبگان و تحصیل کردگان رشته های مختلف کارشناسی ارشد، دکتری و اشخاصی که توانمند در ارائه راهکارهای مختلف در راستای محرومیت زدایی و توسعه منطقه هستند؛ تشکیل یافته است.

یارگیری از نخبگان طی جلساتی صورت گرفته و با تشکیل کمیته های مشخص و معین شده در خصوص حل و فصل موانع و مشکلات شهرستان کوثر انجام می گیرد.

از جمله اهداف این تشکل؛ شناسایی و جذب نخبگان و تحصیل کردگان در رشته های مختلف، تشکیل اتاق فکر جهت شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه منطقه، شناسایی نقاط ضعف منطقه و ارائه راهکار به مسئولین امر شهرستان جهت خدمات رسانی به مردم، دعوت از مسئولین رده بالای شهرستانی اعم از نمایندگان مجلس و ... جهت رفع موانع و مشکلات مربوطه و ... است.

طی مصوبات صورت گرفته جلسات مربوط به خانه نخبه شهرستان کوثر چهارشنبه آخر هر ماه با حضور اعضاء صورت می گیرد.

فرماندار کوثر و فرمانده سپاه ناحیه کوثر در شهرستان جزء اعضاء انجمن نخبگان کوثر بوده و رئیس و نائب رئیس این تشکل را منصوب یا انتخاب می کنند.

در حال حاظر اکبر بابائیان نائب رئیس فعلی خانه نخبه شهرستان کوثر است و طی جلسات آینده رئیس این تشکل نیز معرفی و انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد