سرویس: سبلان ما
کد خبر: 49253
|
08:03 - 1394/11/14
نسخه چاپی

در دومین روز از دهه فجر؛

مراسم شب شعر وخاطره در شهر رضی برگزار شد

مراسم شب شعر وخاطره در شهر رضی برگزار شد
در دومین روز از ایام الله دهه فجرانقلاب مراسم شب وخاطره در شهر رضی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی، به همت سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل و بخشداری بخش ارشق مراسم شب شعر و خاطره گویی در مسجد جامع شهر رضی برگزارشد.

دراین مراسم رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان  گفت : پس از پیروزی انقلاب، ایران از نظر اوضاع و احوال داخلی عرصه حوادث تاریخی و مهم بی‌شمار و از نظر مسائل بین‌المللی کانون توجه سیاستمداران و عموم مردم جهان شد.

وی افزود : این انقلاب نهضت مستقلی بود و با تأثیری که بر مستضعفان و مخصوصاً مسلمانان جهان به جا نهاده و کاخ‌های مستکبران را به لرزه افکنده بود به همین جهت از آغاز، آماج دشمنی و توطئه ابرقدرت‌ها شد. در سال‌های پس از پیروزی انقلاب کمیت و کیفیت حوادث کشور به اندازه‌ای فراوان و مهم بوده است که سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی سال 1357 در مقایسه با آن بسیار آرام و کم حادثه است.

 دشتی گفت : انقلاب اسلامی در شکل‌گیری و پیروزی خود با خلق شگفتی‌های بی‌نظیر آن چنان جهان ظلمت‌زده و پر خفقان را نورانی و غافلگیر ساخت که کمتر کسی فکر می‌کرد این نظام بعد از گذر از مراحل و فازهای بسیار سخت و سهمگین امروز در اوج عظمت و اقتدار قرار گرفته و بتواند به بهترین مصداق مردم‌سالاری دینی تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان با اشاره به جنگ نرم دشمنان برای سست کردن با ورها واعتقادات جوانان کشور افزود : دشمن شکست خورده در جبهه های نظامی، اقتصادی و سیاسی روی به جنگ نرم آورده است تا از آن طریق بتواند  جلوی پیشرفت و حرکت به جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد که باید هنرمندان و فرهیختگان جامعه قشر جوان کشور را از توطئه های شوم دشمنان آگاه سازند.

در ادامه ظاهر نوری بخشدار ارشق  با تمجید از سازمان بسیج هنرمندان استان به جهت برگزاری مراسم شب شعر در منطقه مرزی ارشق گفت:  انقلاب اسلامی مدیون شهدای گرانقدری است که به فرمان بزرگ مرد عصر معاصر پا به میدان مبارزه با رژیم ستمشاهی گذاشتند و با خلق حماسه بی نظیر ملت ایران را از تاریکی به  روشنایی هدایت کردند.

نوری برگزاری چنین مراسماتی را در سطح جامعه خوب ارزیابی کرد و افزود: با برگزاری چنین مراسماتی می توان شور و نشاط جامعه را دو چندان کرد.

در این مراسم تعدادی از شعرای استان و شهر رضی شعرهای خود را در وصف انقلاب اسلامی را قرائت کردند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد