سرویس: کوثر
کد خبر: 49809
|
08:46 - 1394/11/25
نسخه چاپی

شنیده های انتخاباتی شهرستان های کوثر و خلخال

 شنیده های انتخاباتی شهرستان های کوثر و خلخال
این روز ها در گوشه ها و کناره های فضای سیاسی شهرستان کوثر و خلخال، به برخی اخبار حاشیه ای بر می خوریم که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.

به گزارشبه نقل ازکیویمیز، نامزدهای انتخابات اسفند ماه آتی، از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی هستند بطوری که حتی فعالیت انتخاباتی زودهنگام و علنی همینطور در فضای مجازی از سوی نامزد ها مشهود است.

ساخت صفحات تبلیغاتی به نام هواداران و به کام کاندیداها و جناح‌های سیاسی، یکی از روش‌های قدیمی است که البته برخی از این افراد از ماهها قبل دست به کار شده‌اند و طرف داران بسیاری هم برای خود دست و پا کرده اند.

تشکیل گروه‌های تلگرامی با محوریت فلان مهندس، فلان دکتر و فلان آقا و به‌دنبال آن عضوگیری بیشتر و بیشتر به‌نوعی رقابت تنگاتنگی را در عرصه مجازی ایجاد کرده است که نیاز است حداقل متولیان عمل به قانون اساسی که به نوعی خود کاندیداها هستند از فعالیت غیر مجاز خود پرهیز کنند اما تا اینجای کار که کمتر از دو هفته به وقت مقرر انتخابات باقیست هیچ یک از این کاندیداها به این اصل مهم توجه نکرده اند.

پایگاه خبری تحلیلی کیویمیز اخبار انتخابات حوزه های انتخابیه کوثر و خلخال را با عنوان شنیده های انتخاباتی به شرح ذیل در سایت درج می کند.

شنیده ها حاکیست برخی چهره های انتخاباتی در کانال و یا گروه های تلگرامی خود مردم را به راهپیمایی دعوت و شعار مرگ بر آمریکا را شعاری حذف نشدنی از کشور ایران عنوان کرده اند.

شنیده ایم که تخریب کاندیداها توسط هواداران همچنان ادامه دارد و این افراد در گروه های تلگرامی، کوچه و خیابانها و حتی در قهوه خانه ها نیز به بحث می پردازند و به رقیب مورد نظر تهمت می زنند و یا وی را تخریب می کنند.

شنیده ها حاکسیت که اکثر کاندیداها با جلب نظر بانوان منطقه و برگزاری جلسات مستمر برای آنها در پی جذب اکثر آرا از سوی بانوان هستند.

شنیده ها حاکی از آن است که اصولگرایان این دوره از مجلس در حوزه انتخاباتی خود سرلیست ائتلافی خود را اعلام خواهند کرد.

شنیده ها حاکیست اصلاح طلبان فعلا بطور علنی از شخص خاصی حمایت نکرده اند یا به عبارتی در حمایت از نامزد مورد نظر خود اختلاف نظر و سلیقه دارند.

شنیده ها حاکسیت که برخی از کانال های تلگرامی مختص کاندیداها تدارک دیده شده است که فقط در آن به تخریب کاندیدای دیگر می پردازند و نام خود را بطور مستعار یا به عنوان " مستقل " عنوان کرده اند.

شنیده ها حاکیست برخی کاندیداها لقب نامزد مستقل را به خود داده اند که بیشتر جناح سیاسی وی بر همگان مشهود بوده و برخی نیز صحبت از جناح بازی نمی کند و فقط از اعمال و کارهای آینده خود برای منطقه سخن می گوید.

مخاطبین و کاربران فضای مجازی می توانند شنیده های انتخاباتی خود را با مستندات لازم در قسمت نظرات سایت برایمان ارسال کنند تا در بسته های بعدی از آن ها در شبکه اطلاع رسانی کیویمیز شهرستان کوثر استفاده شود.

اما سخن آخر اینکه تبلیغات انتخاباتی و وابستگی به جناح های سیاسی هیچ یک جای استقلال در جمهوری اسلامی ایران را نخواهد گرفت و اینجاست که مردم به صحنه خواهند آمد و بدون توجه به جناح پرستی و تخریب؛ اصلح ترین، مومن ترین، ولایتمدار ترین، متدین ترین، انقلابی ترین و مدیر ترین شخص مورد نظر را انتخاب خواهند کرد.

مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی بخصوص مردم شهرستان کوثر همواره ثابت کرده اند که با آگاهی کامل و با تحلیل جامع از شرایط کشور، دست دشمنان خارجی و داخلی را رو کرده و با انتخاب درست خود، نظام اسلامی را در مسیر گام نهادن به سوی اهداف اصلی و ارزشمند خود یاری خواهند رساند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد