سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 50013
|
12:59 - 1394/12/01
نسخه چاپی

حاشيه‌هاي مناظره انتخاباتی در گرمی/

از مناظره بدون کاندیداهای مطرح تا ترک دسته جمعی خبرنگاران

	از مناظره بدون کاندیداهای مطرح تا ترک دسته جمعی خبرنگاران
مناظره انتخاباتی گرمی در حالی برگزار شد که دو قطب مهم انتخابات از حضور در آن امتناع ورزیدند.

به گزارشبه نقل ازسیفار، در ادامه این مناظره یعسوب خداداد دیگر کاندیدای انتخاباتی حوزه گرمی بود که به ولی اسماعیلی و سیدحمایت میرزاده دو کاندیدای مطرح شهرستان گرمی که حضور نیافته بودند، پیوست و از ادامه مناظره انصراف داد.

با گذشت دقایق کوتاهی از مناظره خداداد در اعتراض به روند مناظره همراه با چند نفر همراه خود از ادامه مناظره انصراف و سالن اجتماعات فرمانداری را ترک کرد.

مناظره با معرفی کاندیداها و توضیحات مفصل مجری برنامه ادامه داده شد. نکته جالب سوالات مطروحه مناظره بود که از قبل بنا به گفته عوامل مناظره از سوی کارشناسان طراحی شده بود.

بی شک رسانه ها و اصحاب قلم به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان شناخته می شوند. با این وجود تا ثانیه هایی قبل از شروع مناظره هیچ یک از خبرنگاران از روند مناظره اطلاع نداشته و حتی اجازه پرسش سوالات خود را نداشتند. این در حالی است که باید روند مناظره را خبرنگاران با چالش و سوالات مختلفی ادامه می‌دادند.

به همین دلیل خبرنگاران شهرستان گرمی در اعتراض به نحوه برگزاری این مناظره به صورت دسته جمعی سالن برگزاری مناظره را ترک کردند. البته نباید از تلاش های فرماندار برای آرامش بالایی که در روند انتخابات شهرستان حاکم است، چشم پوشی کنیم. اما گلایه خبرنگاران در رابطه با این مناظره کاملا بجا، منطقی و البته بحق است.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد