سرویس: سیاسی
کد خبر: 50022
|
09:57 - 1394/12/02
نسخه چاپی

فرماندار پارس آباد:

140 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان پارس آباد هستند

	140 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان پارس آباد هستند
فرماندار پارس آباد گفت: 140 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند.

به گزارشبه نقل ازآران مغان، اکبر صمدی امروز در نشست با اعضای کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان پارس آباد گفت: امسال بیش از 3 هزار و 200 نفر به عنوان عوامل هیئت اجرایی، هیئت نظارت، انتظامی و هیئت بازرسی در امر برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان پارس آباد همکاری می‌کنند.
 

وي با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد روز 7 اسفند ماه با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر صفحه نو در مشارکت مردمی بر جای خواهند گذاشت، افزود: شهرستان مرزي پارس آباد هم اکنون نزدیک به 200 هزار نفر جمعيت دارد كه از اين تعداد حدود 140 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و انتظار می‌رود حداکثر این افراد در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.
 

فرماندار پارس آباد در ادامه با بیان اینکه 5 کمیته تخصصی انتخابات از ماههای گذشته فعالیت خود را در زمینه برنامه ریزی براي برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبري در پارس آباد آغاز کرده است، از استقرار 168 شعبه اخذ رأی در سطح اين شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 122 شعبه بصورت ثابت و 46 شعبه بصورت سیار خواهد بود.
 

صمدي با اشاره به تقسيم بندي شعبات اخذ راي در اين منطقه ادامه داد: تعداد 84 شعبه در شهر پارس آباد و بخش مرکزی،37 شعبه در بخش اصلاندوز، 24 شعبه در بخش تازه کند و 23 شعبه در بخش اسلام آباد اسقرار خواهند یافت.
 

فرماندار پارس آباد تعداد كل نامزدهای ثبت نامي برای کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه پارس آباد و بیله سوار را 47 نفر عنوان کرد  و گفت: از این تعداد 11 نفر در جریان بررسی صلاحیتها انصراف، 15 نفر عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت و تعداد 2 نفر از سایر حوزه ها به حوزه انتخابيه شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار انتقالي گرفتند كه در مجموع تعداد 23 نفر به رقابت با يكديگر می پردازند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد