سرویس: نیر
کد خبر: 50407
|
14:19 - 1394/12/14
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

صیانت از درختان مهم‌تر از کاشت نهال است/حماسه حضور مردم در انتخابات لبیک به رهبری بود

صیانت از درختان مهم‌تر از کاشت نهال است/حماسه حضور مردم در انتخابات لبیک به رهبری بود
امام جمعه نیر گفت: حفظ و نگهداری از درختان مهم‌تر از کاشت نهال است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به روز درخت و درختکاری اظهار داشت: حفظ منابع طبیعی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: منابع طبیعی نعمتی الهی برای خدمت به بشر بوده و باید همه با هم در صیانت از آن کوشا باشیم.

 

وی افزود:‌ فرهنگ درختکاری در کشور اقدام پسندیده است، اما فرهنگ حفظ و صیانت از کل منابع طبیعی به‌مراتب از این مسئله مهم‌تر و اساسی‌تر است که باید برای ترویج ، اشاعه و جریان سازی این فرهنگ در جامعه کوشش شود تا این مسئله به فرهنگ غالب جامعه ارتقاء پیدا کند.

 

خطیب جمعه نیر با بیان اینکه ایران از نظر منابع طبیعی در شمار کشورهای ثروتمند قرار دارد، گفت: لزوم مدیریتی کارآمد در حفظ و حراست از این ثروت طبیعی بیش از پیش ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام مقدسی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت‌: برای ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه  همگان باید تلاش کنند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
 

وی افزود: باید تلاش کنیم تا دست همه افراد جامعه به‌ویژه نیازمندان را بگیریم و در اسلام نیز در این زمینه سفارشات زیادی شد و در این راستا پس اندازهای اندک ما نیز می‌تواند برای بسیاری از افراد جامعه کارگشا باشد.

 

امام جمعه نیر در ادامه با تشکر از مردم شهرستان به خاطر حضور حماسی خود در پای صندوق های رای و لبیک گفتن به مقام معظم رهبری گفت: این انتخابات حماسه ای بزرگ و باشکوه بود که با حضورمعنا دار مردم به دعوت رهبر انقلاب شکل گرفت.

 

وی گفت: امیدوارم ماحصل این انتخابات، کمک به رشد و پیشرفت ایران، توسعه پایدار و پیشرفت و عزت و تعالی کشور باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد