سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 50410
|
15:19 - 1394/12/14
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

سرلوحه کار نمایندگان باید حل مشکلات مردم باشد

سرلوحه کار نمایندگان باید حل مشکلات مردم باشد
امام جمعه اصلاندوز گفت:سرلوحه کار نمایندگان منتخب مردم در مجلس آینده باید حل مشکلات و مطالبات مردم باشد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور حماسی و پرشکوه مردم و بخصوص عشایر غیور منطقه در انتخابات هفتم اسفند اظهار کرد:حضور باصلابت و باشکوه ملت در انتخابات تجدید میثاق دوباره‌ای با خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجلی وحدت ملی و انسجام و همبستگی ستودنی ملت ایران بود.

 

وی با بیان اینکه پیروز حقیقی این انتخابات مانند همیشه، ملت ایران و نظام اسلامی بود که به ندای رهبری لبیک گفتند و با این حضور معنادار خود برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند، گفت: دنیا یک بار دیگر از این همبستگی و اتحاد متحیر شد.

 

امام جمعه اصلاندوز با تاکید بر اینکه سرلوحه کار نمایندگان باید حل مشکلات مردم باشد افزود:کسی که از سوی مردم به نمایندگی انتخاب شده است باید پاکدست و دور از طمع باشد و از اطمینان مردم در جهت خدمت به آنها استفاده کند.

 

وی خطاب به منتخبان مردم در انتخابات هم گفت:نماینده مردم پس از ورود به مجلس در جمع مردم حاضر شود و سخن مردم را بشنود و مردم را ولی‌نعمت ‌خود بداند و خادم آن‌ها باشد.

 

خطیب جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه های این هفته درگذشت فرج الله سلحشور، کارگردان انقلابی و متعهد را تسلیت گفت و افزود:مرحوم فرج الله سلحشور عمر خود را در مسیر تبیین رسالت انبیاء و معارف انقلاب و دفاع مقدس به صورت هنرمندانه مصروف داشت و با استقامت فراوان، در راه تحقق هنر اسلامی و انقلابی تلاش ها کرد.

 

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد و با بیان اینکه امروزه خدمات این نهاد مقدس بر کسی پوشیده نیست گفت: اقدام حضرت امام خمینی (ره) در این زمینه یک حرکت عالمانه و هوشمندانه بوده است.

 

وی همچنین با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری افزود:مردم مهربان و نیکوکار کشور ما همه ساله با فرارسیدن اسفندماه و نزدیک شدن به عید نوروز و بهار طبیعت در هفته‌ای به عنوان هفته احسان و نیکوکاری دست‌های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و کودکانشان می‌کشند.

 

امام جمعه اصلاندوز به روز درختکاری و تاکید اسلام بر درختکاری هم اشاره کرد و گفت:علاقه‌مندان به طبیعت و محیط زیست مردم را بیش از پیش ترغیب به آیین درختکاری کنند.

 

حجت الاسلام اسدزاده در پایان با اشاره به سفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل به شهر مرزی اصلاندوز از عموم مردم خواست ساعت 16/30 عصر امروز 14 اسفند در مسجد جامع اصلاندوز حضور یابند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد