سرویس: نیر
کد خبر: 50423
|
09:14 - 1394/12/15
نسخه چاپی

افتتاح مرحله منطقه ای جشنواره جابر بن حیان در نیر

افتتاح مرحله منطقه ای جشنواره جابر بن حیان در نیر
مرحله منطقه ای از جشنواره جابر بن حیان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نیر افتتاح شد و در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل از نیریمیز، با حضور حجت الاسلام و المسلمین مقدسی امام جمعه فاضل شهرستان نیر، منیری معاون فرمانداری نیر، مظهری مدیر آموزش و پرورش نیر و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان، مرحله ی منطقه ای جشنواره جابر بن حیان در محل دبستان ابتدایی صدیقه زهرا (س) نیر، افتتاح و به معرض دید دانش آموزان و علاقمندان قرار گرفت.

 

در حاشیه این مراسم ربعلی مظهری مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش آموزان با روشهای علمی و ایجاد زمینه یادگیری مادام العمر آنان در زندگی و هم چنین تقویت زمینه تحقق اهداف آموزشی، علمی، اجتماعی و زیستی در بین دانش آموزان عنوان کرد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش نیر زمینه شناسایی و تقویت استعدادهای فردی دانش آموزان را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد .

 

وی گفت : در پروژه علمی این جشنواره دانش آموزان سعی می کنند با مشاهده و سوال کردن، اطلاعات را جمع آوری کرده و با فرضیه سازی و انجام آزمایشات مختلف به نتیجه علمی برسند.

در این جشنواره دانش آموزان دوره ابتدایی منطقه نیر آثار علمی خود را در زمینه های مختلف به نمایش گذشته بودند.
 

 

جشنواره جابر بن حیان همه ساله در مقطع دوره ابتدایی در چهار مرحله ی  آموزشگاهی و منطقه ای برگزار شده که دانش آموزان بعد از ارزیابی ها از سوی داوران و کسب امتیازات لازم به مرحله استانی راه یافته و بعد از رقابت به مرحله کشور می روند .  

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد