سرویس: نیر
کد خبر: 51107
|
09:54 - 1395/01/11
نسخه چاپی

ترافیک سنگین گریبان گیر مسافران نوروزی/ نیر همچنان گردشگر گریز

ترافیک سنگین گریبان گیر مسافران نوروزی/ نیر همچنان گردشگر گریز
همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، شهرستان نیر به دلیل عدم وجود زیرساخت های مناسب همچنان شرمنده مسافران است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی  یکی از مسافران عبوری از شهر نیر که خود را امیر معرفی می کرد با ابراز گلایه از ترافیک بسیار سنگین و سرسام آور داخل شهر نیر به خبرنگارنیریمیزگفت: من سال های متوالی است که در تعطیلات نوروزی و تابستانی به این منطقه مسافرت می کنم اما هر بار در ترافیک سنگین داخل شهر نیر گرفتار می شوم مسئله ای که با احداث جاده کمربندی می تواند به راحتی حل شود.

 

این گردشگر تبریزی مسیرهای فرعی داخل شهر نیر را بسیار نامناسب دانست و گفت: به دلیل وجود دست انداز های بزرگ و مسیر های خاکی عبور از این مسیر ها سخت بوده و  هنگام عبور از این معابر موقع برخورد زیربندی خودرو با سطح جاده دچار مشکل شدم.

 

البته شهر نیر سال هاست به دلیل عدم وجود جاده کمربندی از این مشکل رنج می برد و با وجود تلاش مسئولین شهرستان جهت رفع این مسئله، به دلیل عدم تکمیل جاده کمربندی شهر نیر هنوز هم گریبان گیر این مشکل ترافیکی است.

 
هر چند پس از گذشت سال ها از این مشکل ترافیکی در شهر، به همت مسئولان شهرستان و استان برای حل مسئله و به منظور روان سازی ترافیک شهری و همچنین رعایت اصول پدافند غیر عامل یک پل فلزی در کنار پل اصلی و با صرف اعتبار 250 میلیون تومان به طول 21 متر و عرض 6 متر احداث شد اما به دلیل احداث این پل در محل نامناسب، وجود سراشیبی و پیچ های تند در مسیر، عبور از کوچه ها و محله های نه چندان عریض و دارای دست انداز و همچنین طولانی شدن مسیر این اقدام تاثیر چندانی بر روی روان سازی ترافیک سنگین نیر نداشته و همچنان بسیاری ازخودورها و به خصوص خودروهای سنگین از داخل شهر عبور می کنند.

 

در حالی مسئولان از حل این مشکلات سخن به میان آورد که به ادعای بسیاری از مسافران و گردشگران این مسائل هر سال پررنگ تر از سال قبل می شود به طوری که نه از پارکینگ و نه از معابر فرعی مناسب خبری بود.

 

 مسئولان تنها نظاره‌گر ورود و عبور خیل مسافران به شهرستان هستند این در حالی است که در صورت ایجاد زیرساخت های مناسب و جذابیت های گردشگری می توان با افزایش میزان ماندگاری گردشگران نسبت به افزایش درآمد های عمومی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اقدام کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد