سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 51113
|
13:13 - 1395/01/11
نسخه چاپی

در جاده اصلاندوز-اسکانلو؛

واژگونی پیکان جان مرد تبریزی را گرفت+ عکس

واژگونی پیکان جان مرد تبریزی را گرفت+ عکس
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در جاده اصلاندوز-اسکانلو، واژگونی خودروی پیکان وانت مرگ یک نفر را به دنبال داشت.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،حبیب حسینقلی‌زاده گفت: پیش از ظهر سه‌شنبه دهم فروردین 95 در جاده اصلاندوز ـ اسکانلو واژگونی خودروی پیکان وانت، مرگ یک نفر را به دنبال داشت.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 6 صبح به اپراتوری فوریت‌های پزشکی خداآفرین، پایگاه اورژانس لاریجان به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی مرگ یک نفر را که به علت شدت ضربه و آتش‌سوزی فوت کرده بود، تائید کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام واژگونی خودرو پیکان وانت گفت: واژگونی خودرو در صدر حوادث ترافیکی جاده‌ای است و رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی این حوادث را کاهش می‌دهد.

حسینقلی‌زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومان و کشته‌ها را در بر می‌گیرد و در این حوادث واژگونی‌ها در صدر حوادث هستند و ارتباطی به نوع خودرو ندارد، که مطمئنا با رعایت موارد ایمنی و راهنمائی رانندگی شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد