سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 51123
|
16:08 - 1395/01/11
نسخه چاپی

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س):

از برگزاری جشن میلاد کوثر تا جشن ازدواج 7 زوج در اصلاندوز+تصاویر

از برگزاری جشن میلاد کوثر تا جشن ازدواج 7 زوج در اصلاندوز+تصاویر
جشن میلاد کوثر به مناسبت میلاد دخت نبی مکرم(ص) و گرامیداشت مقام شامخ زن امروز در اصلاندوز برگزار شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) جشن میلاد کوثر پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور مسئولان،فرماندهان نظامی و انتظامی و خواهران بسیجی به همت حوزه خواهران ناحیه عشایری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز برگزار شد.

محرم بنیادی فرمانده بسیج عشایری در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)،سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) و عرض خیر مقدم گویی با بیان اینکه حضرت زندگی فاطمی باید سرلوحه زندگی زنان قرار گیرد افزود:سراسر زندگی حضرت زهرا برای ما مسلمانان و شیعیان درس می باشد.

وی با تبریک روز مادر و روز زن به ویژگیهای بارز زندگانی و اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت:با هدف تسهیل و تشویق جوانان در جهت ترویج ازدواج آسان تعداد هفت زوج بسیجی در این جشن بزرگ شرکت کردند.

خانم وهاب زاده مسئول حوزه علمیه خواهران شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: همه ما پیروان اهل بیت عصمت و طهارت باید به اصول حاکم بر زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت علی (س) توجه داشته باشیم، بهترین الگو برای همه بشریت در همه عصرها و حتی جامعه امروز و آینده بدون شک توجه به شخصیت والا و سیره فاطمی است.

وی با اشاره به اینکه اسلام به زن ارزش قائل است و به کرامت واقعی زنان توجه کرده است گفت:حضرت فاطمه زهرا(س) که شان نزول سوره کوثر است و با داشتن صفت‌های نیکو برای بانوان در تمام عصرها الگویی شایسته محسوب می‌شود.

مسئول حوزه علمیه خواهران شهرستان پارس آباد در ادامه از زوجین جوان خواست زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را نمونه الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

همچنین در حاشیه جشن میلاد کوثر مراسمات مختلفی از جمله ایستگاه سلامت،ایستگاه صلواتی،تجلیل از مادران و همسران شهدا، مولود خوانی،اجرای بایاتی خوانی و اهدای هدیه به همنامان فاطمه و زهرا برگزار شد.

به گزارشارس تبار،همزمان با این مراسم جشن ازدواج هفت زوج جوان بسیجی برگزار و به هریک از زوجین هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

جشن میلاد کوثر در اصلاندوز
جشن میلاد کوثر در اصلاندوز
جشن میلاد کوثر در اصلاندوز
جشن میلاد کوثر در اصلاندوز
جشن میلاد کوثر در اصلاندوز

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد