سرویس: نیر
کد خبر: 51488
|
10:42 - 1395/01/22
نسخه چاپی

امام جمعه نیر تاکید کرد؛

تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدامات عملی مسئولان

تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدامات عملی مسئولان
امام جمعه نیر گفت: رهبر معظم انقلاب به این علت سال جاری را «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند که دولتمردان درباره اقتصاد مقاومتی به صورت جدی وارد عمل نشدند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز،حجت‌الاسلام میکاییل مقدسی، امام جمعه شهرستان نیر اظهار کرد: اگر همه اعم از مردم و مسؤولان به سخنان رهبری گوش فرا داده و به آن عمل کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

 

امام جمعه نیر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به این علت سال جاری را «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نامگذاری کردند که دولتمردان درباره اقتصاد مقاومتی به صورت جدی وارد عمل نشده و بیشتر وقت خود را صرف صحبت درباره این موضوع کردند بنابراین همه باید در جهت عملی کردن توصیه های رهبر معظم انقلاب تلاش کرده و اجازه ندهیم درباره مساله اقتصاد مقاومتی کوتاهی شود.

 

وی عنوان کرد: قرار دادن شعار سال به نام ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” برای ما معنا دارد، به این صورت که مسئولان اجرایی کشور تاکنون هیچ کاری در قالب اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است و فقط شعار داده‌اند.

 

حجت‌الاسلام میکاییل مقدسی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سیاست اقتصاد مقاومتی و تاثیر تحقق آن بر معیشت مردم باید تلاش و جدیت مسؤولان بر تحقق شعار سال باشد و در این زمینه با عمل به منویات و راهکارهای ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید اقتصاد مقاومتی تنها در حد شعار و برپایی همایشها باشد اظهار کرد: قطعا عملی شدن اقتصاد مقاومتی می تواند نمود عینی مبارزه با رکود اقتصادی و گرانی و بسیاری از مشکلات کشور باشد که هدف اصلی هم در طرح چنین شعاری انجام اقدامات موثر دولت در این زمینه خواهد بود.

 

امام جمعه نیر تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند عزم جدی مسئولان در این راستا دانست و اظهار داشت: باید دولتمردان در جهت عملی کردن اقتصاد مقاومتی تمامی امکانات خود را بسیج کنند، زیرا اصلی‎ترین راهکار رسیدن به اشتغال پایدار و رونق اقتصادی مردم در گرو اقدامات عملی و اجرائی در مقوله عمل کردن به شعار اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

 

وی با انتقاد از بلاتکلیفی برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان نیر، افزود:‌ باید با تاسی از شعار سال مسؤولان تلاش کنند تا مشکلات موجود بر سر اجرای این پروژه‌ها را برطرف کرده و زمینه توسعه عمرانی کشور را فراهم سازند.

 

حجت الاسلام مقدسی با بیان اینکه بهره‌برداری و اجرای این پروژه‌های اقتصادی زمینه‌ساز رفع بخشی از مشکلات در حوزه بیکاری است، تصریح کرد:‌ طولانی شدن روند اجرای برخی از این پروژه‌ها سبب نگرانی مردم شهرستان شده و انتظار می‌رود مسؤولان به جای پاسخ‌های عجیب در این زمینه اقدامات شایسته‌ای را انجام دهند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد