سرویس: اجتماعی
کد خبر: 51562
|
09:47 - 1395/01/24
نسخه چاپی

آنچه در جلسه هم اندیشی شوراي شهر با معتمدان پارس آباد گذشت +عكس

 آنچه در جلسه هم اندیشی شوراي شهر با معتمدان پارس آباد گذشت +عكس
جلسه هم اندیشی شوراي اسلامي شهر پارس آباد شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از معتمدان و ریش سفیدان شهر مرزی پارس آباد در سالن كنفرانس اين شورا برگزار شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، حسن حسین اوغلی شامگاه دوشنبه در جلسه هم اندیشی با جمعی از معتمدان و ریش سفیدان شهر مرزی پارس آباد ، بودجه شهرداری پارس آباد را در سال جاری ۲۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با هدف عمران و آبادنی شهر، پروژه ها و برنامه های مهمی تدوین شده است.

 

وی اصلاح و بازسازی کانال های زهکش محلات ولی عصر و باکری، ستارخان و حدفاصل جایگاه سی ان جی تا ورودی خیابان شهید بهشتی در مسیر اجیرلو را از طرح های مهم ذکر کرد و گفت: عملیات اصلاح و ساماندهی کانال زهکش واقع در ضلع شرقی محلات باکری و ولی عصر این شهر با بیش از ۸۰درصد پیشرفت و با شتاب مطلوبی در حال اجراست.

 

رئيس شوراي شهر پارس آباد وجود ترافیک سنگین در برخی خیابان ها به خصوص مرکز شهر را از مشکلات اساسی این شهر دانست و بیان کرد: با احداث خیابان جدید در روبه روی اداره مخابرات شهید قندی به طرف خیابان مطهری و میدان آزادی تا ورودی محله باکری و تکمیل طرح تعریض خیابان شهید رجایی، از بار ترافیکی در معابر شهری به میزان چشمگیری کاسته خواهد شد.

 

به گفته وی طرح ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر پارس آباد و احداث چهار پارک و بوستان شهری به زودی شروع می شود.

 

حسين اوغلي اصلاح تقاطع جلوی پایانه مسافربری، سه راه جهادکشاورزی، آخر فرودگاه، تعریض چندین دهنه پل، لکه گیری و روکش آسفالت تعداد زیادی از خیابان ها و کوچه ها، آسفالت مسیر تفرجگاه ساحلی، ساماندهی پارک شاهد، احداث پارک شهری آراز، چمن کاری بلوار جانبازان، توسعه فضای سبز، خرید یک هزار و ۵۰۰تن قیر، ساماندهی جوب ها و شن ریزی تمام کوچه های خاکی از برخی فعالیت های مهم شورای شهر و شهرداری پارس آباد عنوان کرد و ادامه داد: اعضای شورای شهر و شهردار در سال جاری نیز برای عمران و پیشرفت شهر و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر پارس آباد راه اندازی کارگاه تولید مصالح شهرداری را از توفیقات و عملکرد خوب این شورا دانست و اضافه کرد: برای خرید دستگاه هیدروکن و تجهیز و تکمیل و راه اندازی این کارگاه، یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری سرمایه گذاری شده است.

 

به گفته وی در این کارگاه انواع مصالح مورد نیاز برای اجرای طرح های عمرانی و کارهای بتنی و ساختمانی تولید می شود.

 

حسین اوغلی با بیان اینکه افزون بر ۷۵درصد ساختمان ها در این شهر به صورت غیرقانونی و غیرمجاز ساخته شده است، گفت: شهرداری پارس آباد از حدود ۲۵درصد مردم عوارض اخذ و برای ۱۰۰درصد شهروندان خدمات لازم ارائه می دهد.

 

رئیس شورای شهر پارس آباد تغییر پی در پی فرمانداران پارس آباد در دو سال گذشته را یکی از موانع اصلی پیشبرد برنامه ها و اجرای طرح های عمران شهری دانست و گفت: یکی از  فرمانداران پیشین این شهرستان نه تنها هیچ تعاملی با شورا ندانست بلکه با سیاسی کاری و حاشیه سازی، درصدد ناکارآمد و ناموفق جلوه دادن شورا و شهردار این شهر بود.

 

وی با اعلام اینکه شهرداری یک نهاد مردمی، خودگردان، غیر انتفاعی و غیر دولتی است، بیان کرد: بدون همکاری و مشارکت فعالانه مردم در اداره امور شهر، بستر و زمینه های لازم برای دستیابی به اهداف شهرداری مهیا نخواهـد شد.

 

حسین اوغلی ریش سفیدان و معتمدان را از اقشار تاثیر گذار و مهم جامعه و مایه خیر و برکت دانست و از آنان خواست با ارائه نظرات و پیشنهادات و حمایت از برنامه ها و طرح های شورای شهر و شهردار، در آبادانی و زیباسازی شهر سهیم شوند.

 

در این جلسه تعدادی از معتمدان دیدگاه ها ، دغدغه ها و نظرات خود را در خصوص مشکلات و معضلات شهر و عملکرد شورا و شهردار این شهر بیان کردند.

 

از حواشي اين مراسم سوق دادن سخنراني يكي از معتمدين به سمت انتخابات و حمايت از يكي از نامزدهاي راه يافته به دور دوم انتخابات در اين شهرستان بود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد