سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 51922
|
12:43 - 1395/02/05
نسخه چاپی

طی مراسمی؛

آغاز به کار جشنواره بین المللی فیلم رشد در اصلاندوز

آغاز به کار جشنواره بین المللی فیلم رشد در اصلاندوز
چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی-تربیتی رشد از امروز در اصلاندوز آغاز به‌کار کرد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،مراسم افتتاحیه چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی-تربیتی رشد، صبح امروز با حضور مسئولان در سالن کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اصلاندوز برگزار شد.

 

"عسگر فرجی" رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نوآوری،خلاقیت،بالابردن سطح کیفی فیلم های آموزشی،فرهنگی،تربیتی و اجتماعی دانست و گفت:ایجاد فرصت و انگیزه برای فیلم سازان،کارگردانان،نویسندگان و هنرمندان وابسته و غیروابسته در زمینه تولید فیلم های آموزشی،فرهنگی،تربیتی و اجتماعی در توسعه آموزش و فرهنگ مدارس از دیگر اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد است.

 

وی افزود:توسعه فرهنگ بکارگیری فیلم آموزشی در فرایند آموزش و برنامه های درسی ، آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی از امور تربیتی و آموزش و پرورش دیگر کشورها ، تبادل هنری و فرهنگی بین کشورها و بهره گیری از توانایی صنعت سینما در مدارس ، انتقال مفاهیم عالی، اندیشه دینی و کرامت انسانی به نسل جوان و ایجاد نشاط علمی و تربیتی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد است که به طور قطع سبب آموزش سبک زندگی دینی به دانش آموزان می شود.

 

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز از اکران تعداد 28 فیلم راه یافته به جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اصلاندوز خبر داد و گفت:این فیلم ها از امروز با حضور معلمان،دانش آموزان و خانواده ها تا هشتم اردیبهشت اکران خواهد شد.

 

فرجی ادامه داد: اگر از هنر نمایشی با نگاه هدفمند و برنامه‌ریزی شده معلم در جهت انتقال مفاهیم آموزشی استفاده شود به طور قطع امر یادگیری نیز به شکل مناسبی انجام می‌شود.

 

وی در پایان اظهار کرد:تعداد فیلم‌های ارسالی به چهل‌و‌ پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد 128 فیلم بوده که پس از داوری 28 فیلم از آن انتخاب و جهت نمایش در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

 

اکران 3 فیلم جشنواره رشد و اجرای حرکات نمایشی ورزشی از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشنواره بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد