سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 51928
|
14:09 - 1395/02/05
نسخه چاپی

بیانیه بسیج دانشجویی اردبیل در خصوص انتخابات؛

نامزدهای انتخابات از سیاه‌نمایی بپرهیزند

نامزدهای انتخابات از سیاه‌نمایی بپرهیزند
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل با صدور بیانیه‌ای از نامزدهای انتخاباتی خواست با پرهیز ازتخریب‌اجازه بهره برداری‌های مغرضانه را به دشمنان ندهند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازابصارنیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن دعوت آحاد مردم به حضور پرشور توأم با شعور از نامزد های انتخاباتی خواست تا ضمن پرهیز از تخریب و اهانت به رقبا و ملتهب کردن فضای سیاسی کشور، اجازه ی سوء استفاده و بهره برداری های مغرضانه را به دشمنان ندهند.

در این بیانیه آمده با اشاره به مرحله ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  که روز جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، آمده است:بدون شک تثبیت مردم سالاری دینی در جامعه ی اسلامی منوط به مشارکت آحاد ملت در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی خویش است.

این بیانیه می افزاید:از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با درایت امام خمینی (ره) مردم اجازه یافتند تا با شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان با سلایق مختلف، نقش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود را در اداره ی جامعه اسلامی به بهترین شکل ممکن ایفا نمایند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود به مرحله اول انتخابات اشاره کرده و می افزاید: پس از پشت سرگذاشتن مرحله ی اول انتخابات و حضور حماسی ملت همیشه در صحنه ، در هفتم اسفند 94 ، اینک نیز مردم با بصیرت ایران جهت تکمیل نمودن فرایند انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح و معرفی آن ها به مجلس، باید به وظیفه ی شرعی و ملی خود عمل کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در پایان بیانیه خود از نامزدهای انتخاباتی نیز خواست تا ضمن پرهیز از تخریب و اهانت به رقبا و ملتهب کردن فضای سیاسی کشور، اجازه ی سوء استفاده و بهره برداری های مغرضانه را به دشمنان ندهند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل ضمن برشماری برخی از ویژگی های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری از آحاد مردم نیز خواست تا با انتخاب نمایندگانی ولایت پذیر و سازش ناپذیر، ضمن شناخت راه های نفوذ دشمن، با قاطعیت به مقابله با نقشه های شوم دشمنان بپردازند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد