سرویس: سیاسی
کد خبر: 51963
|
13:31 - 1395/02/06
نسخه چاپی

شنیده های انتخاباتی/

تبلیغ نامزد انتخاباتی در کلاس درس دانش آموزان

تبلیغ نامزد انتخاباتی در کلاس درس دانش آموزان
در حالی تبلیغات در محیط آموزشی غیرقانونی بوده که یکی از نامزدهای راه یافته به دور دوم مجلس در پارس آباد با حضور در مدرسه ای اقدام به تبلیغ خود در کلاس درس دانش آموزان کرد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، در حالی که فعالیت انتخاباتی و تبلیغات کاندیداها در مدارس غیرقانونی است و کاندیداها حق ندارند در آموزشگاه‌ها، مدارس و حتی دانشگاه‌ها فعالیت غیرقانونی داشته باشند، اما روز گذشته در شبکه های اجتماعی اخباری منتشر شده که حکایت از آن دارد که یکی از کاندیداهای راه یافته به دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار با حضور در دبیرستان شهید برومند پارس آباد اقدام به تبلیغ خود در کلاس درس دانش آموزان این مدرسه کرده است.

اگرچه در مدارس باید شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی باشد؛ اما متاسفانه یکی از کاندیداها از این فضا سو استفاده کرده و با تبلیغ خود در کلاس های درس جو عمومی مدرسه را ملتهب می سازد که این کار برخلاف قانون اساسی می باشد.

حالا چرا آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد اجازه چنین حرکتی رو برای این کاندیدا قائل شدند تا با ورود به یک فضای آموزشی اقدام به تبلیغ کند، خود جای سئوال دارد؟

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد