سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 51968
|
20:45 - 1395/02/06
نسخه چاپی

با حضور مسئولان استانی؛

همایش سران ایلات و عشایر در اصلاندوز برگزار شد+عکس

همایش سران ایلات و عشایر در اصلاندوز برگزار شد+عکس
عصر امروز همایش سران ایلات و طوایف عشایر اصلاندوز با موضوع انتخابات در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تباردر این مراسم "ماهری" عضو جمعیت همیاران انقلاب اسلامی استان اردبیل در سخنانی به بررسی وضعیت کنونی خاورمیانه،آسیا و چالشهای که در قلب خاورمیانه انجام می شود و دورانی که دشمنان درونی و بیرونی در صدد نفوذ و انحراف فکری و فرهنگی این مردم مسلمانان هستند اشاره کرد.

 

وی با اشاره به وضعیت انتخابات پیش‌رو و تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت:مردم باید فرد اصلح و شایسته را که تابع نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیرو خط ولایت فقیه است انتخاب کنند.

 

عضو همیاران انقلاب اسلامی استان خاطرنشان کرد:مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات، وفاداری خود را به نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری دوباره به نمایش خواهند گذاشت.

 

ماهری در پایان افزود:حضور مردم ایران در انتخابات پیش رو، یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب خواهند زد.

 

حجت الاسلام ستوده رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در بیاناتی با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح خاطرنشان کرد:حضور پرشکوه مردم در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، پیام‌های بسیاری به دنبال خواهد داشت که اصلی‌ترین پیام آن، وفاداری مردم به نظام و انقلاب و اطاعت از ولی‌فقیه است.

 

وی حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات،مشورت و انتخاب اصلح با معیارهای ولایتمداری،انقلابی و پیروی از ولایت فقیه را سه وظیفه مهم مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

 

محرم بنیادی فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز در آغاز این مراسم به خیرمقدم گویی پرداخت.

 

به گزارشارس تبار،همایش سران ایلات و طوایف عشایر اصلاندوز عصر امروز با حضوردبیر و عضو جمعیت همیاران انقلاب اسلامیاستان اردبیل،رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل،امام جمعه اصلاندوز،فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و بسیجیان عشایری در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد