سرویس: نیر
کد خبر: 52420
|
09:51 - 1395/02/21
نسخه چاپی

رئیس اداره ورزش و جوانان نیر:

رشته تیراندازی با کمان در نیر تقویت و احیا می شود

رشته تیراندازی با کمان در نیر تقویت و احیا می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: رشته تیراندازی با کمان با همکاری و حمایت های هیأت استان در این شهرستان تقویت و احیا می شود.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، اکبر نگاهی در آیین معرفی رئیس جدید هیأت تیراندازی با کمان شهرستان که با حضور رئیس هیأت استان برگزار شد اظهار داشت: این رشته برغم علاقمندان زیادی که در شهرستان دارد بدلیل برخی مشکلات و نارسایی ها، فاقد فعالیت مناسب بوده و با رایزنی هایی که با هیأت استان صورت گرفت مقرر شد فعالیتهای رشته تیراندازی با کمان در شهرستان بصورت منسجم و منظم شروع شود.

 

وی اظهار کرد: با معرفی علی شهیدی به عنوان رئیس هیأت و معرفی کادر جدید انتظار می رود هیأت تیراندازی با کمان شهرستان بتواند علاقمندان و مراجعان این رشته را ساماندهی نموده و مسیر معرفی تیراندازان نخبه نیری را هموار سازد.

 

نگاهی ضمن قدردانی از حضور و توجه رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان به شهرستان نیر اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان در تأمین تجهیزات بویژه ارائه کمان ریکرو به هیأت، برای برگزاری دوره های آموزشی اقدام خواهد کرد.

 

در این آیین رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان گفت: رشته تیراندازی با کمان بدلیل جذابیت ها و ویژگی های خاص خود دارای علاقمندان زیادی است که در صورت توجه به راحتی می تواند علاقمندان خود را به سطوح قهرمانی هدایت کند.

 

سلمان منصوری افزود: شهرستان نیر بدلیل برخورداری از ورزشکاران مستعد و متعهد می تواند پایگاهی برای تیراندازی با کمان استان باشد.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات بهروز شهیدی، از رئیس جدید هیأت خواست تا با هماهنگی اداره ورزش و جوانان نسبت به جذب ، ساماندهی و گسترش این رشته مفرح در شهرستان نیر برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.

 

گفتنی است در این آیین علی شهیدی بعنوان رئیس جدید هیأت تیراندازی با کمان شهرستان نیر معرفی و از بهروز شهیدی رئیس قبلی هیأت قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد