سرویس: نیر
کد خبر: 52423
|
09:54 - 1395/02/21
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نیر:

مدافعان حرم واژه پاسداری از حریم ولایت را معنی کردند

مدافعان حرم واژه پاسداری از حریم ولایت را معنی کردند
فرمانده سپاه ناحیه نیر با بیان اینکه سپاه نیرویی مردمی، انقلابی و ولایی است گفت: دلیر مردان مدافعان حرم چه زیبا واژه پاسداری از حریم ولایت را توصیف کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیسرهنگ حسن دهقانی در گفتگو با نیریمیزبا تهنيت فرا رسيدن سالروز ميلاد با سعادت بزرگ پاسدار دين و آزادگي؛ حضرت امام حسين (ع) و گرامي داشت ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) مظهر فداکاري و ايثار با بيان اينکه پاسداران انقلاب اسلامي بازوان توانمند نظام و مدافعان راستين اسلام هستند و جانبازان عاشقان خدمت و پاک باخته ولايت هستند، ميلاد فرخنده دو مولود عالم امکان که روز پاسدار و جانباز نام گذاري شده است، تبريک گفت.

 

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان نیرویی که از ارزش های انقلاب اسلامی صیانت و حفاظت می کند و بیشترین کاربرد از این لفظ (پاسدار) را به خود اختصاص داده است و نیروهای آن نیز به همین نام خوانده می شود.
 

 

سرهنگ دهقانی افزود: حال آنکه پاسداران و بسیجیان برای پاسداری از حریم ولایت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خودش را در طلب اخلاص قرار می دهند و بدون چشم داشت تقدیم ائمه (ع) می نمایند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر افزود: روز پاسدار امسال مصادف شده است با خبرهای منتشره از مدافعان حرم و این شیر مردان چه زیبا واژه پاسداری از حریم ولایت را معنا کردند.

وی گفت: روز پاسدار را باید تبریک گفت به تمامی عزیزانی که از حریم ولایت، از اصل انقلاب و آرمان های آن پاسداری می کنند و باید تبریک ویژه گفت به سبز جامگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.
 

سرهنگ دهقانی افزود: امام حسین(ع) و پاسداری عجین شده اند، چرا که امام حسین(ع) از دین نگهداری و مراقبت نمود و نگهبانی که برای حفظ امانت همه چیز را فدا کرد.

 

 

وی تاکید کردند: معنویت و دین‌مداری یک راهبرد اساسی برای پاسداری از انقلاب اسلامی است، پاسداران جوهره وجودی انقلاب را باور کرده‌اند و به آن ایمان آوردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر تاکید کرد: پاسداران؛ ولایت‌مداری و اعتقاد بر ولایت و رهبری از بدو تاسیس این نهاد برخواسته از مردم را سرلوحه کار خویش قرار دادند و تاکنون توانسته‌اند نهاد پرثمر و پربرکتی برای نگهبانی از دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد